Location de Chalet à Bacton, Norfolk, avec Balcon ou terrasse et Lecteur DVD

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Un mot du propriétaire

  • Chalet
  • 2 chambres
  • Couchages 4
  • 3 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 0 km
  • Convient à des enfants de plus de 5
  • Demander si les animaux sont acceptés

Un mot du propriétaire

Fournie par Microsoft® Translator

Équipements

Chambre et salle de bain

  • 1 Grands lits
  • 2 Lits simples
  • 1 Salle de bain familiale

Familles

  • Convient à des enfants de plus de 5 ans
  • Demander si les animaux sont acceptés

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Pont
  • Chauffage central
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Fer à repasser
  • Télévision
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Draps fournis

Voir tous les équipements Voir moins d'équipements

Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
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Ce qu'il faut savoir

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

À propos du propriétaire

Ian D.
Dernière mise à jour du calendrier :
24 Avr. 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
10

Langues parlées: Anglais
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E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4
Très bien
5 avis
Excellent
2
Très bien
1
Moyen
1
Médiocre
1
Horrible
0
Kenny B

Spotless cosy and by the sea
May 2017

Having being visiting this area for twenty five years this was the first time staying at Rainbows End.The park is laid out ina way that nobody looks into each other which is perfect for just sitting i… Plus 

5 Jun 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thank-you Kenny. Glad you had such a nice time. Please come back and visit again! .... Ian

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

gailasher
Nottingham, United Kingdom

Christmas 2016
Dec 2016

Absolutely fabulous stay! The owner couldn't have been more helpful throughout the booking process or with any queries that we had - excellent! On arrival, we found our accommodation well maintai… Plus 

30 Dec 2016

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thank you for this review. I am so pleased that everything was to your satisfaction! Please return again, anytime.........Ian (Owner).

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

BizzyMumOf2
Carnoustie, United Kingdom

Okay but needs Attention
Aug 2014

Location and position of the chalet within the park is good. The chalet had an awful smell in both the bedrooms, (definitely animal urine odour), even the 3 airfreshner blocks left in the rooms didn&… Plus 

18 Aug 2014

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
First of all let me say that this review was supplied by somebody who didn't book through the owner, or HolidayLettings or Trip Advisor. This holiday was booked through Hoseasons. As well as advertising on here the chalet is let via a letting company (Tingdene) to Hoseasons. I have no dealings with Hoseasons whatsoever as my letting agreement is with Tingdene. I have very little control over any booking made by Hoseasons through Tingdene. I have, however, spoken with the letting company and park management and submit the following: - 1/. The last booking that had a dog was 3 bookings ago! So the following 2 bookings never smelt urine. My understanding is that you brought a dog with you for your stay? The property is inspected between bookings and nobody else has noticed this problem (that's 4 other guests who don't own dogs and three Management inspections, and three 'cleans'). 2/. There should be bath mats and a shower mat! No idea why someone would take a shower mat but this has now been replaced. I believe the bath mat was taken to be washed so my apologies for it being missing. 3/. There ARE tea towels! We don't supply kitchen roll, but to take a positive out of this review I will now do so. I think the cleaners forgot the 'bin bags'. As for pots in the kitchen being dirty, one of the previous guests must have not washed it up properly! The cleaners aren't expected to empty every cupboard and wash every item! Though they should be checking a little more closely. I'm sorry that washing one dirty pot proved too much for you to handle and spoiled your holiday! 4/. Nobody has ever complained about the seating in the lounge. Not to my taste, but then everybody has different levels of whats comfortable and what isn't. 5/. I have spoken to the Park Management team and they have said that you did not report any of these problems to them. That is what they are there for! If you don't tell them its broke then they won't fix it! You supply me with the name of the person you say you spoke to and I will look into it! 6/. The 2 outside lights not working. This would seem a valid complaint. I had a guest report the same problem a month ago. I was assured it was fixed. This suggests there may be a problem with the wiring. I will look into this. 7/. I hope this review will encourage people to book through HolidayLettings or directly with the owner. Its in my interests to have satisfied customers. If you book through this site you will receive a better service than booking through a large tour operator. You will also pay less! 8/. To the person that wrote this review? (unfortunately it seems you didn't bring this up with the Park Management or myself. IF you had booked through HolidayLettings you would see that there is a facility to 'Contact the Owner'. If you do wish to add anything further then please, by all means, contact myself via that site - I have no problems with people posting bad reviews as long as they are justified and the company you booked with, or the Park Management, is given the opportunity to address your concerns. This doesn't appear to be the case here).I suggest if you have any problems you first of all take it up with the onsite park management. Sometimes cleaning can be a problem. Better to report a problem, get it fixed, and enjoy your holiday than sit and suffer, then post a bad review to a site that you didn't even book through?. As you didn't book through myself (the owner) or Trip Advisor I suggest you send your complaints to the people that took your money (Hoseasons). Thank you for bringing the matter to my attention (it does sound like the chalet wasn't cleaned to the usual standards) but there is nothing I can do as you didn't book through this site or with me (the owner).

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

keepmoa

Lovely chalet and beautiful surroundings
Jul 2014

I will start this review by saying that i have stayed at rainbows end chalet park many times over a period of 30+ years (starting with my parents when I was 14ish I am now 45). And there is good rea… Plus 

8 Aug 2014

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
I'm glad you enjoyed your time on the park. Hope to see you again soon!

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Twinniefirst

Okay, but could be better.
Jul 2014

The situation of the chalet was good, but I was not given any directions to the park [the sign had blown down]. There were no towels, bath mats, tea towels, kitchen roll, J cloths or cleaning material… Plus 

23 Jul 2014

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
In answer to this review: - 1/. Most people usually just require a postcode these days - seems most people have sat-nav. Next time I will certainly offer directions. 2/. We do not provide towels. Guests bring their own. This should be stated on the advert. I will check and amend if necessary. 3/. There should have been tea towels. Unfortunately we are NOT allowed to supply cleaning materials due to 'health and safety' rules. 4/. We are not allowed to leave food or liquids of any kind again due to 'health and safety regulations'. I agree it would be nice but I'm not allowed. 5/. Maps of the area, places to see, trips, discounts etc... are all available at reception. 6/. Most people don't like feather pillows/duvets due to the sharp ends that sometimes emerge. Just personal preference. 7/. Yes you have to pay for the internet, unless you have BT or some other arrangement that allows you to logon for free. 8/. Will look into the problem with the lights.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-5 sur 5

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