À partir de
€98 / nuit help
Prix pour locataires, nuits

Appartement

  • 1 chambre
  • 2 vacanciers
  •  durée de séjour minimum variable

Appartement / 1 chambre / 1 salles de bain / couchages 2

Infos clés

  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 0 km
  • Ne convient pas à des enfants
  • Voiture non indispensable
  • Animaux interdits

Description du propriétaire

Description

Plus Moins

Traduit par Google® Translator

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lit double
  • 1 Salle de bain familiale

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Barbecue
  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Accès Internet
  • Chauffage central
  • Cheminée
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Télévision
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

Plus Moins

Accès

  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Relations avec les locataires

Un coffre-fort clé sur le devant de la propriété vous donne accès dès votre arrivée. Lorsque vous quittez laissez simplement les touches sur le crochet, et un jeu dans la clé de sécurité s'il vous plaît.

Conditions de réservation

Paiement
Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).

Caution: (€170,54) £150,00
Fumeurs
Interdiction de fumer dans cette propriété

Annulations

Un changement de programme ? Aucun problème. Vous pouvez recevoir un remboursement partiel ou intégral, en fonction du moment où vous annulez.

Réservation confirmée

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

24 heures après la réservation

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

4 semaines avant

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Date d'arrivée

* Les frais de réservation sont indiqués dans les conditions d'annulation sur la page du paiement. Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

À propos du propriétaire

Simon D.
Temps de réponse moyen:
2 heures 5 minutes
Taux de réponse:
100%
Dernière mise à jour du calendrier :
15 Févr. 2019
Annonce listée depuis combien d'année(s):
5
Situé à:
Royaume-Uni
Note globale:

Langues parlées: Anglais

Carte

Emplacement et itinéraire sur la carte

Carte

Avis des locataires

Excellent – d'après 43 avis Excellent
43 avis

Excellent
35
Très bien
8
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
0

“Great!”

Reviewed 19 Aug 2018

Lovely apartment, spotless and very comfortable. Looks exactly like the photos. Really lovely location a stones throw from the beach and town centre and a short walk to the pier, lanes and eateries. The balcony was an added bonus and the chair looking out to the sea was a great spot to sit and chill/read. Would definitely go back.

Réponse du propriétaire: Awesome! I'm so glad you liked it. Thank you for writing this review and we hope to see you again soon. Thanks Simon

“Really beautiful apartment, convenient location.”

Reviewed 31 Mar 2018

This apartment is very clean and comfortable and the location is perfect. The kitchen is well stocked and has everything you need for self catering, although with so many fantastic eateries you might not need to cook! Simon the owner is very friendly and went out of his way to make our stay perfect. We will definitely book again.

“Fantastic”

Reviewed 14 Oct 2017

The owner was very helpful and answered any questions I had within a couple of hours. The flat was in a perfect location. Underground car park right out the front, also if you were lucky to get a space, parking outside the flat on main road although I don't know the parking costs for that. I would suggest googling for parking and booking beforehand as it's cheaper. It was a few minutes walking distance to seafront or the road behind had various restaurants and The Lanes was in close proximity too. The flat itself was immaculate. Very clean and gave us that cozy welcoming feel. We never needed for anything as it was all supplied there. So glad we were able to gain entry via a keysafe rather than meet owner as we got held up in traffic so no panicking about meeting up with owner. One thing I feel I have to mention is the mattress was too firm for us and we were unable to sleep due to it being so uncomfortable plus my husband is 6ft tall and his feet couldn't hang off the end of the bed due to a board at the end of the bed. Maybe the option of a soft mattress topper might help those who prefer a softer bed, especially for people like me with back and knee problems. We decided to try the sofa bed because of this but the part that pulls out was even firmer so I had to try and squeeze onto the end corner part where it was softer. But that's a personal preference for us and wouldn't stop us from renting here again for a night or two in the future. We loved it and would definitely go back. Please feel free to ask us any questions.

Réponse du propriétaire: Thank you for your feedback. I'm really glad that you had a good time overall and you enjoyed the apartment and Brighton. I'm very sorry to hear that you found the bed too firm. This is a tricky one as different people prefer different levels of firmness (I have already had someone contact me in response to your review saying "We're coming in two weeks, we love a firm bed, please don't change anything!"). The mattress is a Hypnos hotel quality one - the same used in every Premier Inn and many other hotels. I have taken your advice and purchased a soft mattress topper which is not in the property should anyone want to use it. Many thanks Simon

“Excellently presented apartment with all facilities.”

Reviewed 4 Sep 2017

Stayed here for a week over the Aug Bank Holiday, this place has everything, location, facilities, space and quality. Would stay here again in a heartbeat, in fact booked up for next year already.

Réponse du propriétaire: Thank you so much for your review! And thank you for choosing Regency Retreat. You were a perfect guest and we look forward to seeing you again next year!

“Fantastic!”

Reviewed 8 Aug 2017

Had the best time. Lovely apartment with everything you need, a real home from home, with the added benefit of being in the perfect location. Great views from the balcony. Would absolutely recommend staying here. Hope to be back next year.

Réponse du propriétaire: Thanks Laura! I'm so glad that you enjoyed your stay! I hope to see you next year. Thank you! Simon

“Perfect Brighton Apartment”

Reviewed 23 Apr 2017

We loved Regency Retreat. Perfect location and apartment splendid. Beautiful spacious living room, really comfortable bed and fab shower. Simon was extremely helpful. Thankyou we really enjoyed our stay.

Réponse du propriétaire: Thank you so much for your review! And thank you for choosing Regency Retreat. You were a perfect guest and we hope to see you again soon!

“Weekend stay”

Reviewed 30 Mar 2017

Fantastic host, lovely apartment, perfect location! Would defiantly stay again, can't fault anything at all!

Réponse du propriétaire: Thank you for your review. I'm really glad you enjoyed your stay in Brighton.

“Great stay”

Reviewed 29 Jan 2017

Fabulous apartment in a brilliant central location. Had everything we needed and was in walking distance of everywhere we wanted to go. The only negatives were the broken bin and extra door locks hanging off but didn't ruin the stay. Would definitely stay again

Réponse du propriétaire: Thank you for your review. I'm really glad that you enjoyed your stay. We have since replaced the bin and regarding the escutcheons which didn't fully cover the keyholes; we spent three days cutting out squares in both sides of the door around the two locks, then making wooden pieces to fit into the new square holes perfectly, gluing those in, then drilling new circular holes for the keys to fit through, then sanding, priming and painting it all. The escutcheons fit perfectly now. Thank you Simon

“Great apartment with Victorian charm”

Reviewed 28 Jun 2016

Lovely apartment on the first floor in a Victorian terraced street overlooking Regency Square with a huge bay window with side views to the sea and near to the new 'I' 360 observation tower. Great position near to the sea and walking distance to the town centre and the lanes. It had a fully equipped kitchen (no washing machine) and beautiful bathroom. Bedroom was ok but sadly the bed was very uncomfortable and we woke each day with terrible back ache! The only thing that let the apartment down was the shabby entrance hall and stairway. It was clean but in dire need of a lick of paint and a new carpet. Also another worrying point was the main front door was often left open by other residents of the building which was a little disturbing with regards to security as there were a few ' undesirables' often hanging around the square area. Parking in Brighton is a bit of an issue. We payed £80 for the week in a nearby private car park. It's all permit only parking. Overall a great week. Would definetely recommend.

Réponse du propriétaire: Hi Julia I'm sorry to hear that the mattress isn't to your taste. This is a very expensive top spec Hypnos hotel standard mattress (the same one used in Premier Inn nationwide). All of the other reviews we've had about the mattress have said how good it is. When myself and my family have stayed there we've always slept very well. Re-decoration of the hall and stairs including carpets is all paid for and is due to begin shortly. (Persuading and then getting the money out of 8 flats has taken ages but it's now paid for an due to start). I have asked the maintenance company to increase the strength of the spring on the front door. It should close automatically. This will be fixed this week. Thank you Simon

“Beautiful”

Reviewed 26 Aug 2014

Regency Retreat was absolutely wonderful. Beautiful decor and layout, clean, comfy and surprisingly quiet. I have definitely bookmarked you for further bookings. Thank you very much for a more than pleasant stay.

Avis 1-10 sur 43

FAQs

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Vous pouvez prendre contact avec Simon (le propriétaire) grâce au formulaire de contact sur cette page.

Si vous avez déjà réservé, rendez-vous sur Gérer mes réservations pour envoyer un message au propriétaire.

Vous avez des questions, avant de réserver ?

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Comment contacter Simon (le propriétaire) ?

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Vous pouvez prendre contact avec Simon (le propriétaire) grâce au formulaire Contacter le propriétaire sur cette page, pour obtenir un devis ou poser vos questions.

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Pourquoi ne puis-je pas téléphoner à Simon (le propriétaire) avant d'avoir réservé ?

Vous pourrez échanger vos coordonnées avec le propriétaire/gérant de la location après la confirmation et de la réservation et le paiement complet du séjour. En payant et en communiquant uniquement sur notre plateforme, vous nous permettez de garantir que votre réservation est couverte par notre Politique de protection des paiements.

Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

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Dans la plupart des cas, vous ne payez pas de caution à l’avance. Au lieu de cela, nous sauvegardons vos détails de paiement en toute sécurité et vous êtes uniquement facturés en cas de dommages à la propriété.

Occasionnellement, il se peut que le dépôt de garantie soit inclus dans le coût de la réservation et que vous aurez à le payer directement. Dans ce cas, le propriétaire dispose de 10 jours pour nous signaler les dégradations, dans le cas contraire nous vous reversons votre dépôt de garantie. Si sa réclamation aboutie, nous déduirons les coûts et vous rembourserons la somme restante.

Comment consulter et gérer mes réservations ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour consulter vos réservations, payer les soldes dûs ou, le cas échéant, annuler un séjour.

Comment payer le solde de mon séjour ?

Vous pouvez régler le solde restant de votre séjour à tout moment. Rendez-vous sur la page Gérer mes réservations de vacances et cliquez sur Payer maintenant.

Nous l'utiliserons pour prélever automatiquement le solde restant sur la même méthode de paiement, 10 jours avant la date d'échéance. Rendez-vous sur Gérer mes réservations de vacances pour connaître la date de prélèvement.

Comment retirer ma demande de réservation ?

Vous devrez contacter Simon (le propriétaire). Envoyez un message sous la rubrique Gérer vos réservations ou par le biais du formulaire de contact sur l'annonce.

Comment annuler ma réservation ?

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Comment modifier ma réservation ?

Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Simon (le propriétaire).

Si Simon (le propriétaire) est d'accord, il vous enverra un nouveau devis correspondant aux modifications. Vous pouvez le consulter et l'accepter ou le refuser depuis la page Gérer mes réservations de vacances. Vous aurez 48 heures pour agir avant que le devis arrive à expiration.

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