Location de Appartement à Canico de Baixo, Canico, avec Balcon ou terrasse et Connexion Wi-Fi

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Un mot du propriétaire

  • Appartement
  • 2 chambres
  • Couchages 4
  • 4 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 0 km
  • Convient à des enfants de plus de 5
  • Voiture non indispensable
  • Animaux interdits

Un mot du propriétaire

Informations complémentaires

Plus de détails sur l'intérieur

Plus de détails sur l'extérieur

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Équipements

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lits 180
  • Chambre 2: Canapés-lits
  • 1 Salle de bain familiale

Familles

  • Convient à des enfants de plus de 5 ans
  • Animaux interdits

Accès

  • Accès par ascenseur
  • Accessible aux personnes en fauteuil roulant. Contactez le propriétaire pour obtenir plus d'informations avant de réserver.

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Vues sur la montagne
  • Front de mer
  • Solarium ou terrasse sur le toit
  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Accès Internet
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Télévision
  • Télévision satellite
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies
  • Entretien inclus

Voir tous les équipements Voir moins d'équipements

Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
* Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Ce qu'il faut savoir

Paiement

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En savoir plus

Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

Règles du gérant

Durée minimum de séjour: 4 nuit

À propos du propriétaire

Connie P.
Licence touristique
76005/AL
Temps de réponse moyen:
48 minutes

Dernière mise à jour du calendrier :
17 Avr. 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
16

Langues parlées: Anglais
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Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4.5
Très bien
9 avis
Excellent
8
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
1
Sherpa58587737842
Pontoise, France

Attention
Aug 2023

L'appartement est bien mais attention : il vous faudra payer 20€ supplémentaires pour disposer des clés sans contester. Voici le récit de notre expérience. La pr… Plus 

16 Aug 2023

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Mr Goncalves provides a very selective view of events. The detail on the Holiday Lettings web site, home 32231, under “How to get there” clearly states - 'If you use Car Hire, then key transfer is via our taxi driver outside the apartment. Fidelio needs to be paid a one off fee of €20 for the service.’ The stay was in August. Emails I sent to Mr Goncalves in June 2023 also outlined the need to pay for the key transfer: Le dim. 18 juin 2023 à 16:36, a écrit “Please let me know if you will need my taxi driver @€25 each way or will be hiring a car, in which case my taxi driver will meet you at the apartment and give you the keys. There isa one off charge of €20 for that service and you can leave the keys in the apartment when you leave.” 27/06/2023 14.16 email indicated “Attached is the information about the apartment [The Final Payment], some additional information [Additional Information] and detail how to get to the apartment [By car to the apartment]. The Final Pay document said:.” I do not live in Madeira and I keep the transfer of keys very tightly monitored, for security reasons. My taxi driver Fidelio does the key transfer, regardless whether the guest is hiring a car or using the taxi. When it is car hire, Fidelio will meet you near the apartment. Y…….. Fidelio is a working taxi driver, so he needs to plan his time. The charge for the handover of the keys is a one-off payment of €20.00, payable direct to Fidelio. He needs to be paid for his time and gas. Then you can just leave the keys in the apartment when you leave.” The Additional Information document states under Transport: “As an exception, [if you hire a car from the airport], we can arrange for you to pick up the keys also from Fidelio at snack bar Mare, outside the apartment block. Fidelio needs to be paid for the effort @ €20.00. If the flight is delayed arriving, please inform Fidelio.” By Car from the Airport to Aylevarroo Apartment Document. “Firstly, immediately you have picked up the car, you need to call/text my taxi driver, to tell him you are leaving the airport. If you experience any delays, please also let Fidelio know new ETA. Fidelio is a working taxi driver, so he needs to be paid for his time and travel to the apartment. The fee is €20, payable direct to Fidelio. I keep very tight control of the keys, for mine and your security Goncalves states “We wrote to her twice that we were willing to pick up the keys for free wherever and whenever she wanted.” I am not sure which bits of the emails I sent about payment for key transfer, Goncalves did not understand. Goncalves says “We checked the TripAdvisor protection policy: it is clearly stipulated that any payment outside their platform voids the guarantee.” The payment to TripAdvisor/Holiday Lettings is for accommodation. TripAdvisor / Holiday Lettings agreed that the request for payment for the key transfer was a valid request and asked Goncalves to pay the fee. Goncalves says: “The stay went well and two days later, we received an order to pay an additional 70 pounds! Mrs. Connie's cleaning lady would have passed us leaving the apartment and there were 4 occupants instead of 3!! We never met his cleaning lady.” The apartment block is located in a very small community. My guests are always seen coming and going and are made to feel very welcome by the local restaurants and community. Three people were registered to stay in the apartment. Mr Goncalves paid TripAdvisor and they paid £428.00 me for 3 persons. @ £360 per week when 2 people share and £10 per day of each additional person up to 2 extra persons, less my fee to TripAdvisor. The payment covered 3 persons in the apartment, that week. My housekeeper witnessed 4 people leaving the apartment block, 2 adults and two teenagers, one male and one female. I brought this to Mr Goncalves attention. He denied the 4th person was staying in the apartment. Thankfully guests with Mr Goncalves attitude towards renting a holiday apartment are rare.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Navigate34455937421
Rastatt, Germany

Awesome Holiday Home
Sep 2022

It’s a very nice flat with all the things you need for a stay. I’ve been there for 1 week and did not have any complaints. It’s very spacious and clean. It also has a very huge balco… Plus 

31 Oct 2022

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Luca, Thank you for your kind and positive review. It is much appreciated. I look forward to seeing you return one day. Connie Penn

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Shelley B

Perfect place to stay!
Jun 2022

I can't recommend this place enough and Connie (owner) is a wonderful thoughtful host. The location is perfect for those looking for a chilled relaxing holiday and you are close enough to Funchal… Plus 

2 Jul 2022

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Shelley, Thank you so much for your lovely generous review. I am so pleased you enjoyed your holiday so much and plan to return. I am also delighted that you took the time to enjoy what the penthouse has to offer, well equipped with superb ocean views and also took time to explore the wonderful island. The penthouse is also my home from home and I entertain a lot when I am there. Fidelio is a treasure, fluent English, local and very obliging. I am pleased you found the public transport clean and efficient. I never hire a car, even when I am there for 6 weeks, because the bus service is so good and I use Fidelio at other times. Thank you again for your review. Much appreciated and I look forward to you being able to stay again very soon. Connie G. Penn.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

D G
B

Wonderful view, well-equipped flat and helpful owner
Jun 2022

The location offers a splendous scenery, with a view on the sea and the deserted islands. The flat is spacious and very practical. It has everything you need. The owner has shown much flexibility, in … Plus 

27 Jun 2022

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Réponse du propriétaire:
Delphine Thank you for the very positive review. Glad you liked the view, it is something special and I also love listening to the water lapping on the sea shore. I was pleased to be able to accommodate your last minute flight cancellation. There is nothing more stressful. I hope that you will return again soon. Thank you Connie G. Penn

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

A Holiday Lettings verified reviewer

Superb, very spacious, clean and very well appointed apartment.
Feb 2022

The apartment is on the top floor and has a large wrap around balcony giving great views north east and west. In addition there are conservatories on both sides. The bathroom is large and the main be… Plus 

20 Feb 2022

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Brian & Lynne. Thank you so much for your in-depth review and for your very kind words. I am absolutely delighted with your comment that it "was like being invited into someone's home", because that is how I want it to be - "a home from home" for my guests. Indeed that is what the apartment is for me - my home in Madeira. I entertain in the apartment a lot when I am there. That is why the "kitchen wants for nothing". Thank you very much again for taking the time to write the review. It is much appreciated and I look forward to being able to rent the apartment to you again in the future. Connie.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-5 sur 9

FAQs

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Comment payer le solde de mon séjour ?

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Comment modifier ma réservation ?

Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Connie (le propriétaire).

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