Location de Appartement à San Giovanni, Castelsardo, Castelsardo, avec Piscine extérieure partagée (non chauffée) et Balcon ou terrasse

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Un mot du propriétaire

  • Appartement
  • 1 chambre
  • Couchages 4
  • Durée de séjour minimum variable
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 5 km
  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Voiture conseillée
  • Climatisation
  • Animaux interdits

Un mot du propriétaire

Informations complémentaires

Plus de détails sur l'intérieur

Plus de détails sur l'extérieur

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

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Équipements

Chambre et salle de bain

  • 2 Lits doubles
  • 2 Canapés-lits
  • 1 Lit simple
  • 1 Cabine de douche

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Climatisation
  • Piscine extérieure partagée (non chauffée)
  • Pataugeoire
  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Chauffage central
  • Personnel hotelier sur place
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-linge
  • Fer à repasser
  • Télévision
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

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Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Remboursement de 25 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 2 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 2 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Remboursement de 25 %Remboursement de 25 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 2 semaines avant le début du séjour.
4 semaines avant
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 2 semaines de l'arrivée.
2 semaines avant
Date d'arrivée
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Ce qu'il faut savoir

Paiement

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

À propos du propriétaire

Brendan B.
Dernière mise à jour du calendrier :
09 Févr. 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
15

Langues parlées: Anglais
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Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

3
Moyen
4 avis
Excellent
1
Très bien
1
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
2
A Holiday Lettings verified reviewer

Relax, Relax!
Jun 2011

We spent a week in San Giovanni. We were looking for a relaxing time away from the rush. The location of the appartments is wonderful with great views to the sea from the balcony - a perfect place for… Plus 

2 Jul 2013

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

TomMH88
Dublin, Ireland

Very nice place to stay.
Sep 2012

My wife and I stayed for a week and had a very nice holiday. The apartment was very clean and well furnished. The views are breath-taking, especially around the pool area. Easy to get around and the C… Plus 

22 Mar 2013

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

A Holiday Lettings verified reviewer

Swimming pool green with algae and dreadful management...avoid
Aug 2012

My wife and I booked this apartment at the last minute only a day or so prior to travelling and our options were limited but it looked reasonable with a view over the hills toward the coast in the dis… Plus 

30 Dec 2012

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
The Clients in question did in fact book the apartment literally the day before i.e. booked on Saturday arrived on Sunday. They had in fact enquired about letting the apartment some time previously but came back to us at the last moment as they had not in fact found anywhere at an economical price for the most high season month of the year for lettings. As it was I gave them a discount and then it was a Saturday and banks were all closed I was requested to accept a Paypal payment. I had to incurr Paypals charges off their payment something I had not experienced before. On the day after the Clients arrival on the Monday I received an S.O.S. from them to say that the swimming pool was unusuable. This was news to me as no other clients staying at the same time had reported that there was such a problem. I immediately, contacted the Administrator for San Giovanni who informed me that a problem had arisen due to a faulty part in the filter system. The administrator was in fact endeavouring to get the replacement part but due to it being the holiday season in Sardinia all swimming pool businesses on the island were closed for 2 weeks. She confirmed that she was seeking the part from msinland Italy. I did, in fact report back to the clients as to what was the problem and that all efforts were being made to get the replacement part. I personally checked with Administrator each day that week as to the status of the availability and despatch of the spare part which did arrive on the Friday from Milan. It was immediately fitted that evening but of course it took 24 hours for the water to become totally clear and the clients were of course leaving early on the Sunday morning. I did continue to update the clients on a daily basis and was profusely apologetic to them for the probem that had occured. I did in fact have other clients staying at San Giovanni and none of them came on to complain as they fully understood the situation due to me keeping them informed. Some of them did indeed continue to use the pool despite the water being cloudy, other clients of other owners at San Giovanni did not complain either. It is important to note that most clients at San Giovanni tend to go to one of the many beaches nearby as well as use the swimming pool. Had I known in advance of accepting the clients booking on the Saturday of the problem with faulty filter system, I would of course not have accepted their booking without fully explaining the situation with the pool.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

A Holiday Lettings verified reviewer

Lovely Views, Owner On Site & Needs a Serious Attitude Adjustment
Jul 2012

The location of San Giovanni and the views from our apartment were really lovely. We also loved the pool area which was not too busy and a welcome retreat from the beach. Our problem however was wit… Plus 

4 Aug 2012

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Clear instructions were given in advance in the Information Pack as to how to access the apartment - this has been the way we have arranged for our clients to gain entrance since we first started letting the apartments in 2007. NO-ONE has complained that they were not personally met before and in fact other owners letting apartments at San Giovanni have a similiar arrangement for collection of keys. NO-ONE has complained over the last 6 years of lettings that the inner and outer doors are difficult to open. The reason that there was no hot water to shower with was due to the fact that it was the first letting of the season and the switch for the boiler had not been turned on. It is absolute nonsense to say that I did not think it was necessary to use the boiler - how else could one have hot water to shower with. Do you think all previous clients would have tolerated the non-use of the boiler... Neither may I point out did I ever stipulate that they could only put the boiler on a half an hour before showering. It was in fact , previous happy clients passed on to me that it was not necessary to put on the boiler for long as the water can get far too hot, they found it was appropriate only to leave the boiler on for a half hour before they showered. This was the information I passed on. With regard to the Aircon , there were in fact two remote controls in the apartment , it was unfortunate that one of these had batteries which were flat. In our Information Pack given out in advance of travelling we clearly request that clients do not use the Aircon on a continuous basis due to the high cost of electricity on the island... we certainly, do not state that we do not wish our clients to use the Aircon and we strongly object to this complaint. On the night referred to the clients in question put the Aircon continually for 12 hours from 11 pm to 11 am the next morning. I strongly refute that I pounced on these clients the next day as claimed. I in fact, met them when I was going out of our Apartment to our car and politely asked them, could they just put the Aircon on in advance of going to bed for an hour or two as all visitors and owners at San Giovanni do. Maybe our mistake is not to include all utilities usuage in the rental price and to charge separately for electricity, so that all clients can use the Aircon at their own discretion. The clients in question did not in fact leave the Aircon on all night that day I asked them politely not to leave it on indefinetly but the night following they reverted to leaving it on for 12 hours continuously and for the remaining nights of their stay. I did not in fact feel there was any point in discussing the matter further with them. I certainly do not feel it is necessary to and to endeavour to socialise with clients at the swimming pool unless they clearly wish to ascertain some interesting information on the area or the island itself. I do not accept that the property was not overly clean as we have a meticulous cleaner, who has received praise over the years on how clean the apartments are kept. We have also received comments from previous clients on how lovely it was to arrive to not only to a spotless apartment, all ready for use, beds made up but the added bonus of toys for children should they be in the party arriving, water in the fridge and essential items to make their stay more enjoyable. The fridge /freezer doors are left open for all apartments prior to the arrival of our clients in the season as we do each year with the electricity turned off. Therefore we do not accept that there could have been something akin to a glacier on the back wall of the fridge. I seriously have not received a review before over the last 6 years of lettings stating that I am an awkward character without a hospitable bone in my body actually quite the opposite. I have received many complementary reviews over the years that I have gone out of my way to be hospitable, helpful and generous with my time.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-4 sur 4

FAQs

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Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

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Occasionnellement, il se peut que le dépôt de garantie soit inclus dans le coût de la réservation et que vous aurez à le payer directement. Dans ce cas, le propriétaire dispose de 10 jours pour nous signaler les dégradations, dans le cas contraire nous vous reversons votre dépôt de garantie. Si sa réclamation aboutie, nous déduirons les coûts et vous rembourserons la somme restante.

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Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour consulter vos réservations, payer les soldes dûs ou, le cas échéant, annuler un séjour.

Comment payer le solde de mon séjour ?

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