À partir de
€67 / nuit
Prix pour locataires, nuits environ:

Penthouse

  • 2 chambres
  • 5 vacanciers
  • 7 nuits Séjour minimum

  • Penthouse
  • 2 chambres
  • couchages 5
  • 7 nuits Séjour minimum

Excellent Excellent – d'après 55 avis

Meilleur avis

Voir tous les avis

Penthouse / 2 chambres / 2 salle de bain / couchages 5

Infos clés

  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 0 km
  • Piscine
  • Convient à des enfants de plus de 5
  • Voiture non indispensable
  • Climatisation
  • Animaux interdits

Description du propriétaire

Description

Plus de détails sur l'intérieur

Plus Moins

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Traduit par Google® Translator

Familles

  • Convient à des enfants de plus de 5 ans
  • Animaux interdits
  • Lit d'enfant
  • Chaise haute

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lits 180
    Chambre 2: 3 Lits simples
  • 2 Salle de bain

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Piscine extérieure partagée (non chauffée)
  • Pataugeoire
  • Vues sur la montagne
  • Patio
  • Front de mer
  • Solarium ou terrasse sur le toit
  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Accès Internet
  • Chauffage central
  • Coffre-fort
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Chaise haute
  • Télévision
  • Télévision satellite
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Sèche-cheveux
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

Plus Moins

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Accès par ascenseur
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Déplacements

Service de transport: Le service de bus local est appelé « Giro », il y a un arrêt de bus juste à l'extérieur du complexe d'appartements. Les taxis sont facilement disponibles et raisonnables pour se déplacer dans la zone Albuferia. Gare se trouve à dix minutes qui offre un service de train à tout le Portugal. Il y a beaucoup d'agents de billets si vous souhaitez réserver un voyage à Lisbonne, Séville et bien d'autres attractions touristiques.

Relations avec les locataires

Notre représentant immobilier local désigné sera à portée de main tout au long de votre séjour pour vous aider à tout complément d'information sur la région de Penthouse et ses environs.

Conditions de réservation

Horaire d'arrivée 15:00, Horaire de départ 10:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.
Paiement
Ce propriétaire n'utilise pas le système de réservation en ligne. Merci de le contacter pour qu'il vous propose une méthode de paiement sécurisée. Ne payez jamais votre location de vacances par virement bancaire (avec Western Union ou Moneygram, par exemple), car cette méthode de paiement est intraçable.

Caution: (€177,32) £152,00
Fumeurs
Interdiction de fumer dans cette propriété

Annulations

Un changement de programme ? Aucun problème. Vous pouvez recevoir un remboursement partiel ou intégral, en fonction du moment où vous annulez.

Réservation confirmée

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

24 heures après la réservation

Aucun remboursement si vous annulez votre réservation, aucun des versements déjà effectués ne sera remboursé.

Date d'arrivée

Règles de la maison

Comme la propriété est située dans un quartier résidentiel calme, elle ne convient pas aux enterrements de vie de jeune fille ou de garçon. Il y a un couvre-feu de No loud music après minuit. Ne convient pas aux tout-petits ou aux petits enfants pour des raisons de sécurité en raison de la hauteur et des garde-corps autour de la zone de terrasse.

Plus

À propos du propriétaire

Mary R.
Temps de réponse moyen:
27 minutes
Taux de réponse:
100%
Dernière mise à jour du calendrier :
12 Mars 2019
Annonce listée depuis combien d'année(s):
10
Situé à:
Irlande
Note globale:

Langues parlées: Anglais

Carte

Emplacement et itinéraire sur la carte

Carte

Avis des locataires

Excellent
55 avis

Excellent
52
Très bien
2
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
1

“Spectacular property!”

Reviewed 9 Mar 2018

Just as advertised. We have booked a five-week return for 2019. Great location, wonderful views, owner and manager very helpful.

“"Beautiful 5 Star"”

Reviewed 6 Nov 2017

Had a wonderful time.The penthouse was just fantastic.The panoramicviews were amazing.loved the huge terrace area.Hope to return very soon.

“High class accommodation with the comforts and fit out as home”

Reviewed 28 Aug 2017

Magnificent apartment with spectacular views. We stayed at this Penthouse in July and I have to say it was "First Class". The penthouse had everything and more, the property was clean and facilities were excellent, comfortable beds with a fully equipped kitchen, living room area with two bedroom rooms and two bathrooms. The big attraction for us was the huge terrace with fantastic sea views, the terrace has the sun all day as it's south facing , equipped with sun loungers and outside table and chairs for dinning , while we watched the sunsets in the evenings. We found the pergola a great bonus to sit under and shade from the hot midday sun. We found the staff at property management company most helpful and friendly during our stay. They arranged airport transfers for members of our family as they were coming and going at different times. The booking process admin was handled efficiently and everything ran smoothly. The property is in a great location within walking distance to the beach , central area of the old town and the Marina , you do not need a car. Our family had a great holiday and already we are looking forward to re booking and returning next year.

“Fantastic apartment with huge terrace and beautiful sea view”

Reviewed 25 Aug 2017

We really enjoyed our 10 days in Albufeira as a family of 4 (2 teenage girls) The apartment was spacious and well furnished/equipped for all our needs and the balcony is stunning, perfect for sunbathing on the loungers provided. The location is perfect also ... close enough to walk to the main tourist area or beach, but away from the busy centre. Would thoroughly recommend this apartment!

“Total disaster managed by an unprofessional agent”

Reviewed 21 May 2017

The property and views are very nice, however the agent is completly unhelpful upon your arrival and during the stay. We stayed over Christmas and requested heating this was not forth coming and when asked the agent passed the buck stating the owner would call in and sort it. Needless to say this never happened. The main issue however is the fact we still await our deposit refund of £150 minus internet fees. Despite there being nothing wrong with the apartment in vacation the agent refunded our deposit to the wrong account on PayPal. The error being theirs and the fact payment should have been refunded via account paid we still await our monies. We have even offered to accept 50% of the monies owed so the burden if an error is not born by one party alone, even though the mistake was not ours, however this has never been accepted or acknowledged. I would estimate costs now rising above the deposit on our behalf through phone calls and correspondence. The area is full of apartments such as this so it's not like the owner captures the market, we would suggest you look around further or run the risk if additional cost to your holiday.

Réponse du propriétaire: Dear Sir, Thank you for staying with us at the Boavistapenthouse on a visit to Albufeira and for posting your feedback. After a full investigation into the particulars of your complaint with our management team I have itemised and responded to each point as stated on your review. I never usually respond to reviews but in this case I had to so that viewers got the full situation of this review. Re: “Agent been unhelpful upon arrival and heating not forth coming” On speaking to our dedicated local management team they confirmed that the heating situation was not brought to their attention. Also to note in the welcome pack there are full instructions on how to operate the heating system. This issue was only first raised in your review. Had this been brought to our attention during your stay we would have ensured it was addressed and resolved immediately. Re: “Main issue Mr. & Mrs. X still await their deposit refund of £150 minus internet fees” Your comments regarding a lack of refund of your security deposit is inaccurate and still unresolved due to unresolved factors on your side. Your deposit was fully returned to the PayPal account of the email address which made the initial booking and to whom we were primarily dealing with prior to your visit. Following this refund we received a request to redirect this refund to an alternative PayPal bank account. We confirmed this would not be a problem and contacted PayPal immediately to ensure there were no problems with completion. PayPal explained that given that the refund had been accepted into the first PayPal account this money would need to be returned to PayPal so that in turn they could redirect the payment to the alternative bank account. PayPal have emailed and phoned you directly on numerous occasions explaining the process and to date the funds from the initial refund have yet not been returned. Until this is completed we cannot progress. We have phoned you directly and explained this situation in detail. Furthermore we have sincerely apologized for any inconvenience. As a goodwill gesture we have also offered the penthouse free of charge for a weekend at a time of your choice. Re: “Costs of phone calls & correspondence, rising above the deposit “Your wife’s PayPal account was refunded £150 minus £25 for internet usage as detailed within the booking form. The full balance of £125 has been fully returned. Re: Comment “it’s not like the owner captures the market and the area is full of apartments like this” There are lots of properties with views but very few that compares to the Boavistapenthouse which offers 190 degree of panoramic views of the Ocean and Marina. Our property is also unique in that it offers a 140 square meters of south facing private sun terrace. Our reviews to date award Boavistapenthouse a five star customer rating. We have worked tirelessly to assist with your ongoing queries and look to resolve this matter however as outlined above we cannot proceed until the initially refunded funds are transferred back to PayPal. As you chose to use PayPal as a third party payment engine we have no option but to adhere to their terms and processes in order to close out the matter of receipt of monies into your desired bank account. We pride ourselves on offering a first class customer service and will go out of our way to ensure that the needs of guests are met. I can assure all future guests of our utmost attention and professionalism at all times and I look forward to welcoming you to the Algarve and to our Beautiful Boavistapenthouse. Kindest regards, Boavistapenthouse Management

“Panoramic views”

Reviewed 5 Aug 2016

Beautiful apartment, very spacious, great views, very clean, all you need, hills are a problem but you get used to them!

“Beautiful apartment with amazing views”

Reviewed 12 Jul 2016

This was our second visit to the Boa Vista apartment and I can only say it was better than the first time with the work that has been done on the terrace. The views from the terrace are absolutely breath-taking and the apartment has everything you are likely to need, and more! All the booking arrangements went smoothly and I would not hesitate to recommend this apartment. We hope to be going back soon!

Réponse du propriétaire: Hi Anita, Thank for your feedback and comments and we look forward to welcoming you back in the near future. Kindest regards The Boavista Team

“Fabulous apartment”

Reviewed 28 Aug 2013

Super apartment with a homely feel. Every appliance and more in the kitchen, beautiful and luxurious furnishings in lounge and bedrooms. Huge roof top terrace with sunbeds, patio furniture etc. Steep walk down to old town and beach which may be difficult for some people. Would love to visit again.

“Home from home”

Reviewed 12 Aug 2013

There was 4 of us who stayed here 2 couples in mid 20's.. We had a great time This place was Amazing It's nice an modern, done to living standards not jus holiday standards. It was so comfortable made our holiday so relaxing and had everything u cud possibly need. Absolutely spotless an plenty of space. The terrace was so big every room had an entrance to it an had fab views of the sea, beach an old town. It was extra for linen an towel Change so we didnt bother because we had a washing machine so did all that ourselves. Wash on in the mornin an everything was dry wen we came bk from the beach. The pool area was quite small so we went the beach everyday. The beach an town was about 5 min walk down hill an 15 min up it was fine not too bad.. We enjoyed it but wudnt recommend walking if u hav any walking difficulties, children or elderly people. We got a cab sum nights cost bout €5. Overall I wud recommend this place it was really fab a home from home.

“Excellent accommodation”

Reviewed 22 Oct 2012

Thia apartment was delightful. The views were beautiful and the terrace was a lovely place to sit and relax.

Avis 1-10 sur 55

FAQs

Comment en savoir plus sur cette propriété ?

Vous pouvez prendre contact avec Mary (le propriétaire) grâce au formulaire de contact sur cette page.

Vous avez des questions, avant de réserver ?

Envoyez un email à Mary (le propriétaire) à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

Comment contacter Mary (le propriétaire) ?

Envoyez un email à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

Comment puis-je être sûr que ma réservation est sans risque ?

Pour réserver cette propriété, vous devrez envoyer un message au propriétaire qui vous indiquera comment payer. S'il accepte les réservations en ligne, il pourra alors vous envoyer un devis. Si vous payer par le biais de notre site, vous serez protégé par notre assurance paiement protégé.

S'il ne prend pas les réservations en ligne, il se peut qu'il puisse quand même vous proposer un moyen de paiement sécurisé. Lisez nos conseils sur les risques à éviter.

Comment savoir combien coûte mon séjour ?

Cliquez sur l'onglet Tarifs pour consulter les tarifs de la propriété.

Ou vous pouvez contacter le propriétaire et demander un devis par le biais du formulaire de contact. Mary (le propriétaire) vous enverra le prix total de votre réservation et vous indiquera comment payer.

Comment payer mon séjour ?

Envoyez un message à Mary (le propriétaire) par le biais du formulaire de contact pour demander un devis pour les dates qui vous intéressent. Mary (le propriétaire) vous enverra le prix correspondant à ces dates et vous indiquera comment payer.

Notez que seuls les réservations payées sur notre site sont couvertes par notre assurance Paiement protégé. En savoir plus sur les risques à éviter.

Comment fonctionne la caution ?

Mary (le propriétaire) est responsible pour la gestion de la caution sur cette propriété. Les conditions concernant la caution devraient être décrites dans le contrat de location. Veuillez en référer au contrat et contacter Mary (le propriétaire) directement si vous avez des questions.

Comment annuler ma réservation ?

Vous devrez prendre contact avec Mary (le propriétaire) pour annuler. Il a dû vous fournir ses coordonnées au moment de la réservation. Si ce n'est pas le cas, contactez-le depuis le formulaire de contact, sur son annonce.

Comment modifier ma réservation ?

Vous devez contacter Mary (le propriétaire) pour modifier votre réservation. Il a dû vous fournir ses coordonnées au moment de la réservation. Si ce n'est pas le cas, contactez-le depuis le formulaire de contact, sur son annonce.

Consulter la FAQs

Préparez le séjour parfait avec Holiday Lettings et TripAdvisor

Des opinions et des avis réels

Plus de 10 000 avis avec des commentaires authentiques de voyageurs

Réponses rapides

Vous recevez une réponse à votre demande de réservation sous 24 h

Voir aussi

Albufeira

2,467 propriétés

Quarteira

1,166 propriétés

Lagos

884 propriétés

Loule

699 propriétés

Portimao

689 propriétés

Carvoeiro

636 propriétés

Olhos de Agua

500 propriétés

Tavira

476 propriétés

Quinta do Lago

320 propriétés

Armacao de Pera

268 propriétés

Luz

254 propriétés

Olhao

253 propriétés

Faro

165 propriétés

Guia

150 propriétés

Gale

146 propriétés

Porches

121 propriétés

Areias de Sao Joao

116 propriétés

Lagoa

114 propriétés

Aljezur

110 propriétés

Ferragudo

93 propriétés

Effectuer une nouvelle recherche

Cette annonce est créée et mise à jour par l'annonceur ; nous pouvons uniquement publier des annonces en toute bonne foi, car nous ne possédons ni ne gérons ni ne contrôlons ces logements. Il est conseillé de prendre connaissance de nos Conditions d'utilisation.