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€92 / nuit help
Prix pour locataires, nuits
VISITÉ PAR TRIPADVISOR

Villa

  • 4 chambres
  • 8 vacanciers
  •  durée de séjour minimum variable

Villa / 4 chambres / 2 salle de bain / couchages 8

Infos clés

  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Voiture indispensable
  • Climatisation
  • Animaux domestiques autorisés
  • Jardin privé

Description du propriétaire

Description

Plus Moins

Traduit par Google® Translator

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux autorisés
  • Chaise haute

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lits 180
    Chambre 2: Lit double
    Chambre 3: 2 Lits simples
    Chambre 4: 2 Lits simples
  • 1 Salle de bain familiale, 1 Salle de bains attenante

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Piscine extérieure privée (chauffée)
  • Jardin privé
  • Patio
  • Pont
  • Accès Internet
  • Chauffage central
  • Coffre-fort
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Chaise haute
  • Télévision
  • Télévision satellite
  • Magnétoscope
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Téléphone
  • Sèche-cheveux
  • Ventilateurs de plafond
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

Plus Moins

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Accessible aux personnes en fauteuil roulant. Contactez le propriétaire pour obtenir plus d'informations avant de réserver.

Relations avec les locataires

Avant votre séjour, nous vous fournirons des informations essentielles sur la villa et ses environs. Lors de votre séjour à la villa, nous comptons une société de gestion d'être à portée de main pour aider à des questions ou des préoccupations. coordonnées complètes pour moi-même et notre société de gestion seront fournis avant votre séjour, mais sont également fournis (ainsi que d'autres informations utiles invité) à la villa elle-même.

Conditions de réservation

Horaire d'arrivée 16:00, Horaire de départ 10:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.
Paiement
Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).
Fumeurs
Interdiction de fumer dans cette propriété

Annulations

Un changement de programme ? Aucun problème. Vous pouvez recevoir un remboursement partiel ou intégral, en fonction du moment où vous annulez.

Réservation confirmée

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

24 heures après la réservation

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 8 semaines avant le début du séjour.

8 semaines avant

Remboursement de 25 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

4 semaines avant

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Date d'arrivée

* Les frais de réservation sont indiqués dans les conditions d'annulation sur la page du paiement. Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Règles de la maison

L'occupation maximale de la villa est de 8 personnes.

Plus

À propos du propriétaire

Dawn A.
Taux de réponse:
100%
Dernière mise à jour du calendrier :
02 Mars 2019
Annonce listée depuis combien d'année(s):
5
Situé à:
Royaume-Uni
Note globale:

Langues parlées: Anglais

Carte

Emplacement et itinéraire sur la carte

Carte

Avis des locataires

Excellent – d'après 41 avis Excellent
41 avis

Excellent
33
Très bien
6
Moyen
2
Médiocre
0
Horrible
0

“Fabulous pool area!”

Reviewed 3 Jan 2018

Great location - 15 minutes from Disney parks. Neighbours were excellent and very helpful. The home, itself, is a bit dated but well laid out and spacious; plenty of room for 6 adults and 3 small children. Kitchen was adequately equipped including ice and water which was very nice. Dawn (owner) was wonderful to deal with and extremely quick to get back to us with answers during the booking process. The pool was perfect and our 5 yearly granddaughter practically lived in it. We would have given this a 5 star rating save for a couple of small problems: 1) the vacuum was extremely plugged and requires new filters. I cleared the plug and it was much easier to keep the carpet clean. 2) the master bedroom closet shelving fell down on the first Sunday there; fixed after a trip to Lowe's. Still give 4 & 1/2 Stars though. Would certainly recommend this location to anyone. Thank-you Dawn.

Réponse du propriétaire: Hi there. Many thanks for your review! We're so glad you enjoyed your visit over the Christmas period and would recommend the villa to others. Many thanks for taking the time to deal with the 2 issues you've mentioned in your review - that was very kind of you! However, if you do visit again in the future, then please just call the Management Company and they will be happy to come out to fix this type of problem on our behalf). Thanks once again and hope you have a lovely 2018! Best wishes, Dawn

“Good house-poor property management”

Reviewed 4 Apr 2017

We arrived on a Friday after the 4:00 check-in time to find that the pool was not very warm (we paid extra to have the pool heated) and the pool area was quite dirty. We spent almost an hour hosing and wiping down the furniture, spider webs and deck surface. There were several small issues with the home (we find there usually is) but chose to ignore these and address only the pool issue. We weren't able to reach anyone in the management office until Monday! Mon-Fri 9:30-4:00 office hours. Provided an emergency number, which I hated to call but did, and was told the office would be open on Saturday. Again, called..no answer..no way to leave a message. We loved the house. It is older and needs some work but had everything we needed. We won't rent a home handled by this particular management company again (we'll add it to the list from the one we dealt with last year). We did have a warm pool on Tuesday but we paid for 4 days until then and had limited use because we couldn't get ahold of anyone to address the issue!

Réponse du propriétaire: Thank you for your comments. We are pleased that you loved the villa and that it contained everything you needed for your stay. We are however clearly disappointed that you feel that our Management Company didn’t provide the service you would have expected and I have provided this feedback to them. For your information, I've set out below their response to your comments: 1) Pool heat - This was turned on the day before your arrival. The guest information book does explain that it can take up to 72 hours in certain weather conditions (the temperature hit lows of 56 degrees in the first few days of your stay) to achieve the constant warm temperature. 2) Pool area - This is cleaned by the pool maintenance company when they visit every week. The management company do complete regular spot checks to ensure this is completed. Additionally, the outside table is cleaned down following each guest visit as part of the usual cleaning process. 3) Management Company opening hours - The management company’s opening hours are between 9am and 5pm Monday thru Friday and 9am to 3pm on Saturday, with an emergency number available outside of these hours. The system used records any messages that are left (if they are already on a call, or it is outside of office hours) to which we will respond. As I say, I am personally disappointed that your experience was not perfect for you, which is always our aim. I would also like to reference other guest reviews that state that the villa is well maintained and very clean and that the pool area is everyone’s favourite part of the villa. It is disappointing that you didn’t have quite the same experience. Indeed, I do wish that you had contacted me during your stay, using the personal details I provide to all guests, so that I could have helped resolve any of your concerns whilst you were still on vacation. Kind regards, Dawn

“Florida Holiday”

Reviewed 20 Sep 2015

This was our first visit to Florida with our four children and we had a fantastic time. The house is conveniently located, within about 15 mins drive to the parks of Disney, Universal Studios, Seaworld etc , but in a quiet, attractive residential location. There is a large Publix supermarket within 5 mins drive, plus a range of eating places –Chilli’s being a firm favourite. The house has everything you need, is spacious, comfortable, clean and well-presented, with the additional bonus of your own swimming pool, which the kids loved. A visit to the nearby town of Celebration is strongly recommended, with its peaceful lakeside setting and many restaurants and cafes. This a lovely house in a great location and I would definitely recommend it to family and friends.

Réponse du propriétaire: Hi there! We really appreciate your kind comments and are so pleased you enjoyed your family holiday in Florida. Thank you so much for taking the time to leave us your feedback.

“A lovely well located place - a real home from home”

Reviewed 12 Feb 2015

This was my third visit in 5 years. The Villa is in a fantastic location with both Disney parks and Universal and International Drive a short drive away. It has all the facilities including an amazing pool which my two teenagers loved jumping into after a day at the parks. It also can be heated for staying in those cooler months, we did not need it this time. The Villa is clean and well presented and has all the facilities that you could need. For me in the middle of the three week trip around the USA the washer and dryer came in handy.

Réponse du propriétaire: Hi there! We really appreciate your lovely comments and are so pleased you enjoyed your family holiday. We would, of course, be delighted to welcome you back for another return visit sometime! Thank you so much for taking the time to leave us your feedback.

“Brilliant Holiday”

Reviewed 4 Feb 2015

Visited this villa in May '14 - had a wonderful time - the house was spotless - very clean throughout - the pool was fantastic - wonderful to return to after a hectic day at the theme parks - the villa is also ideally situated for easy access to the theme parks and local shops. Am looking forward to returning again in the near future.

Réponse du propriétaire: Many thanks for your comments - we are delighted that you enjoyed your time in the villa!

“A wonderful villa that had everything we wanted”

Reviewed 21 Aug 2014

Our family had a super holiday in Florida and the Villa was just perfect. Everything we needed. Kitchen with more than enough with plenty of cutlery and utensils. Plenty of space, great pool area and all I. A quiet location which is not overlooked. The villa has a great feel to it and the owner, Dawn was terrific to deal with and highly recommended. Will have no hesitation renting this again next time we are over.

Réponse du propriétaire: Hi there! We really appreciate your lovely comments and are so pleased you enjoyed your family holiday. We would, of course, be delighted to welcome you back for a return visit sometime! Thank you so much for taking the time to leave us your feedback.

“Fab holiday - fab villa”

Reviewed 3 Jun 2014

We had a wonderful holiday here with our children. The villa is lovely, clean, very spacious and comfortable - very comfy beds and sofa, needed after a day in the parks! Great outside pool area, we all loved the pool and you are not overlooked. The villa had all we needed, eg 2 bathrooms, huge fridge, kitchen equipment, hairdriers, free wi-fi etc. It was v handy to have the washer and drier too with my kids! There were also alarms on all doors - esp handy for the ones leading to the pool area. Its in a lovely quiet location, easy to get to the I-4 and the parks and other nearby shops and retaurants. Very good value for money, we had a great time and thoroughly enjoyed ourselves. Owner is very helpful too and responded quickly to my emailled questions.

Réponse du propriétaire: Thank you so much for your review. We're delighted that you had a wonderful holiday and enjoyed your stay at the villa.

“Fantastic villa - a home from home in Florida!”

Reviewed 27 Oct 2013

I stayed in this beautiful villa for a week in October 2013 with my teenage son and we would return in the blink of an eye! It's so spacious (despite only being the 2 of us, I think we could've had another few people in the house and not have got in each other's way!). 4 lovely bedrooms, a HUGE en-suite with the master bedroom, and plenty of light from the windows both front and back. 5 minutes drive from the I-4 and only another 10 - 15 minutes to the Disney parks, Universal and the water parks - perfect! A few minutes drive down Pine Tree Trail (a very quiet and fast road just around the corner) takes you to the Posner Park shopping mall with big stores such as JC Penney, Target, Best Buy...a few smaller shops and restaurants too (and I believe a cinema is in the pipeline for summer '14?). Really near the lovely Champions Gate area - super handy for supermarket shopping, pharmacy, McDonalds, Chili's and so on. Great location at the end of a cul-de-sac with very friendly neighbours who we met and chatted to, and were made to feel very welcome. Fantastic private pool which we loved using - particularly as the villa is not really overlooked by any neighbours! We only took hand luggage rather than suitcases - we didn't need more, with a washing machine and dryer and home comforts galore (including free wi-fi!)?! I could go on...but suffice to say we loved our stay at the villa - perfect price too (definitely tremendous value for money as I doubt you could find a basic hotel room for the same price as your own home!) and will definitely be back the next time we go to Florida!

Avis 1-10 sur 41

FAQs

Comment en savoir plus sur cette propriété ?

Vous pouvez prendre contact avec Dawn (le propriétaire) grâce au formulaire de contact sur cette page.

Si vous avez déjà réservé, rendez-vous sur Gérer mes réservations pour envoyer un message au propriétaire.

Vous avez des questions, avant de réserver ?

Envoyez un email à Dawn (le propriétaire) à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

Comment contacter Dawn (le propriétaire) ?

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Quelle est la différence entre "Réserver" et "Contacter le propriétaire" ?

Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire en ligne et envoyer une demande de réservation à //aide.holidaylettings.fr/faq/view/What-is-a-booking-request-guests. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas votre compte sera débité du montant prévu.

Vous pouvez prendre contact avec Dawn (le propriétaire) grâce au formulaire Contacter le propriétaire sur cette page, pour obtenir un devis ou poser vos questions.

Qu'est-ce qu'une demande de réservation ?

Si vous utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire en ligne et envoyer une demande de réservation à Dawn (le propriétaire), le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas votre compte sera débité du montant prévu.

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En savoir plus sur les réservations sans risques.

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Cliquez sur Réserver maintenant pour voir le détail.

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Comment saurai-je si ma demande de réservation a été acceptée ?

Vous recevrez dans les 24h un email pour vous en informer. Vous pouvez aussi consulter la rubrique Gérer vos réservations. Votre compte ne sera pas débité tant qu'une réservation n'aura pas été acceptée.

Comment payer mon séjour ?

Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire via Paypal ou un compte bancaire. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas le paiement sera alors débité.

Si vous avez reçu un devis, il vous suffit de l'accepter et de payer en ligne en suivant les instructions de l'email. Vous pouvez également payer sur la page Gérer vos réservations,

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Pourquoi ne puis-je pas téléphoner à Dawn (le propriétaire) avant d'avoir réservé ?

Vous pourrez échanger vos coordonnées avec le propriétaire/gérant de la location après la confirmation et de la réservation et le paiement complet du séjour. En payant et en communiquant uniquement sur notre plateforme, vous nous permettez de garantir que votre réservation est couverte par notre Politique de protection des paiements.

Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

Comment fonctionne la caution ?

Dans la plupart des cas, vous ne payez pas de caution à l’avance. Au lieu de cela, nous sauvegardons vos détails de paiement en toute sécurité et vous êtes uniquement facturés en cas de dommages à la propriété.

Occasionnellement, il se peut que le dépôt de garantie soit inclus dans le coût de la réservation et que vous aurez à le payer directement. Dans ce cas, le propriétaire dispose de 10 jours pour nous signaler les dégradations, dans le cas contraire nous vous reversons votre dépôt de garantie. Si sa réclamation aboutie, nous déduirons les coûts et vous rembourserons la somme restante.

Comment consulter et gérer mes réservations ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour consulter vos réservations, payer les soldes dûs ou, le cas échéant, annuler un séjour.

Comment payer le solde de mon séjour ?

Vous pouvez régler le solde restant de votre séjour à tout moment. Rendez-vous sur la page Gérer mes réservations de vacances et cliquez sur Payer maintenant.

Nous l'utiliserons pour prélever automatiquement le solde restant sur la même méthode de paiement, 10 jours avant la date d'échéance. Rendez-vous sur Gérer mes réservations de vacances pour connaître la date de prélèvement.

Comment retirer ma demande de réservation ?

Vous devrez contacter Dawn (le propriétaire). Envoyez un message sous la rubrique Gérer vos réservations ou par le biais du formulaire de contact sur l'annonce.

Comment annuler ma réservation ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour annuler un séjour. Vous pourrez également consulter les conditions d'annulation pour connaitre le montant de votre remboursement.

Comment modifier ma réservation ?

Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Dawn (le propriétaire).

Si Dawn (le propriétaire) est d'accord, il vous enverra un nouveau devis correspondant aux modifications. Vous pouvez le consulter et l'accepter ou le refuser depuis la page Gérer mes réservations de vacances. Vous aurez 48 heures pour agir avant que le devis arrive à expiration.

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