Location de Maison à Regal Palms, Davenport, avec Piscine extérieure partagée (chauffée) et Climatisation

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Un mot du propriétaire

  • Maison
  • 4 chambres
  • Couchages 8
  • 4 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Voiture indispensable
  • Climatisation
  • Animaux interdits

Un mot du propriétaire

Informations complémentaires

Plus de détails sur l'intérieur

Plus de détails sur l'extérieur

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Équipements

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lits 180
  • Chambre 2: Lit double
  • Chambre 3: 2 Lits simples
  • Chambre 4: 2 Lits simples
  • 1 Salle de bain familiale, 2 Salle de bains attenante

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits
  • Chaise haute

Accès

  • Parking
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Piscine extérieure partagée (chauffée)
  • Pataugeoire
  • Jacuzzi ou spa
  • Portique pour enfants
  • Barbecue
  • Accès Internet
  • Coffre-fort
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Chaise haute
  • Télévision
  • Télévision satellite
  • Lecteur DVD
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

Voir tous les équipements Voir moins d'équipements

Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
* Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Ce qu'il faut savoir

Arrivée: 16:00 Départ: 10:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.

Paiement

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

Règles de la maison

Parties are not allowed.
No parking on the grassed areas

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À propos du propriétaire

Ria & Paul G.
Dernière mise à jour du calendrier :
19 Mars 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
15

Langues parlées: Anglais, Italien, Néerlandais
Cet hébergement appartient à une personne privée (consommateur) et non une société. Les réservations ne sont peut-être pas soumises aux lois européennes ou britanniques relatives à la protection des consommateurs. Toutefois, les sociétés Tripadvisor Rentals vous fourniront les mêmes services que pour tout autre séjour.

Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

5
Excellent
19 avis
Excellent
16
Très bien
3
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
0
JaneS1937

Perfectly furnished condo for all our living and dining needs.
Feb 2018

This condo in the Regal Palms complex was situated a close 3 block walk to the pool and amenities. Very quiet safe gated neighbourhood...with well lit streets for walking in the warm evenings. The k… Plus 

25 Feb 2018

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Fantastic feedback, thank you so much. So pleased to hear that you had such a good experience at the house and resort - it is a great place. I look forward to welcoming you and your husband back to the house in the near future. Thank you so much for being a great guest.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

b00ksales
Leeds, United Kingdom

Great house close to the pool. Resort is within easy driving distance to Disney
Jan 2018

We stayed in January 2018 for a few days and the house and resort exceeded our expectations. Well maintained and furnished, comfortable beds and the kitchen had everything we needed. it was so m… Plus 

11 Feb 2018

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
It is great to hear that you enjoyed the house and the resort. Renting a house is indeed better value than having to rent a number of hotel rooms as it is cheaper, more social and more flexibility in terms of food. Thanks for your compliments about my communication - clear and quick communication is so important. We know the area ourselves as we regularly visit the house, so very happy to share our knowledge and experiences. I look forward to welcoming your family back in the near future.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Kgraves2
Minneapolis, Minnesota

Fantastic owners, Descent place, good locale, Management could be better
May 2017

The owners provided great and detailed instruction for getting to and the check in/out process. Very helpful. The unit itself was a little worn, but definitely functional for myself, my spouse, my mot… Plus 

5 Jan 2018

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Many thanks for your review. The guests stayed at the house in April 2017 and I was alerted to the issues after the stay following my request for informal feedback. It was pleasing that the management company dealt with the issues quickly. The issue in relation to the cockroaches was disappointing but also confusing as the previous guests who had stayed immediately prior to the guests' stay had not mentioned this and neither had they mentioned that light bulbs did not work. The house is supposed to be treated against insects every three months, a necessity in Florida where cockroaches are very common, and following investigation it appeared that the house had missed one treatment with the next one due. The statement by the pest control person that the house had not been treated for 2 years was incorrect and evidence of treatments was provided. Quarterly treatments were subsequently carried out and the management company will ensure that the treatments continue to be carried out at the appropriate times. Re toy box - the toys are provided on a complimentary basis and unfortunately sometimes bits do go missing as they are not put back in the boxes and this is normally not reported. The air conditioning filter is replaced every three months and the date when the filter was last renewed is written on the filter. The management company did replace the filter but I was assured that the filter was within the three months period. Re can openers - I did ask the management company to purchase a new can opener and bin the non working ones. This is something that is not normally checked by the management company and the management company is reliant on guests mentioning anything that is not working correctly. The house is cleaned after every departure but a thorough annual clean is normally carried out in May after the busy winter period and issues such as carpet cleaning and recaulking of baths was carried out at that time. We visited the house ourselves in August/September and replaced a number of items, including kitchen utensils, pots and pans, bed linen, towels, etc... I always ask guests for their informal feedback after their stay as I want to ensure that any issues are addressed and that the management company carries out their job. On this occasion a few management issues were identified which could be improved and I am pleased that I was made aware of these issues so that they could be followed up with the management company. I can assure you that the management company has taken note. I am pleased though that in spite of the issues raised, the guests liked the house and the resort and would be pleased to welcome them back to the house.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

HappyGuestBridgwater
Bridgwater

Fantastic time at the house and resort
Aug 2017

We stayed at this house before and love it. The house and resort did not let us down. The house was clean, well maintained and equipped. The beds were very comfortable and the house had everything we… Plus 

16 Nov 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thank you so much for your fantastic review and for your lovely comments. I am so pleased that you had a good time. Hope to see you and your family again soon.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

354ChristinaB

Family Trip
Jan 2017

This was a great place to stay. Our first trip to Disney, we stayed at a hotel in Disney Springs and took a shuttle back and forth to the parks. This time, there were five of us so I thought we'… Plus 

16 Feb 2017

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Réponse du propriétaire:
Many thanks for the fantastic review. Really pleased that you enjoyed the house and resort. Thank you so much for putting your trust in me.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-5 sur 19

FAQs

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