À partir de
€99 / nuit
Prix pour locataires, nuits

Maison

  • 4 chambres
  • 8 vacanciers
  •  durée de séjour minimum variable

Maison / 4 chambres / 3 salle de bain / couchages 8

Infos clés

  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Voiture indispensable
  • Climatisation
  • Animaux interdits

Description du propriétaire

Description

Informations complémentaires

Plus de détails sur l'intérieur

Plus de détails sur l'extérieur

Traduit par Google® Translator

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits
  • Chaise haute

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lits 180
    Chambre 2: Lit double
    Chambre 3: 2 Lits simples
    Chambre 4: 2 Lits simples
  • 1 Salle de bain familiale, 2 Salle de bains attenante

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Piscine extérieure partagée (chauffée)
  • Pataugeoire
  • Jacuzzi ou spa
  • Jardin partagé
  • Portique pour enfants
  • Barbecue
  • Accès Internet
  • Coffre-fort
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Chaise haute
  • Télévision
  • Télévision satellite
  • Lecteur DVD
  • Téléphone
  • Sèche-cheveux
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

Plus Moins

Accès

  • Parking
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Conditions de réservation

Horaire d'arrivée 16:00, Horaire de départ 10:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.
Paiement
Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).
Fumeurs
Interdiction de fumer dans cette propriété

Annulations

Un changement de programme ? Aucun problème. Vous pouvez recevoir un remboursement partiel ou intégral, en fonction du moment où vous annulez.

Réservation confirmée

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

24 heures après la réservation

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 8 semaines avant le début du séjour.

8 semaines avant

Remboursement de 25 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

4 semaines avant

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Date d'arrivée

* Les frais de réservation sont indiqués dans les conditions d'annulation sur la page du paiement. Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Règles de la maison

Parties ne sont pas autorisés.

Plus

À propos du propriétaire

Ria & Paul G.
Taux de réponse:
100%
Dernière mise à jour du calendrier :
29 Août 2019
Annonce listée depuis combien d'année(s):
10
Situé à:
Royaume-Uni
Note globale:

Langues parlées: Anglais, Italien, Néerlandais

Carte

Emplacement et itinéraire sur la carte

Carte

Avis des locataires

Excellent
19 avis

Excellent
16
Très bien
3
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
0

“Spacious and well-equipped acccomodation with excellent resort facilities”

Reviewed 16 Apr 2016

The resort is easy to find, and well equipped with lovely pool, slides and kids indoor play area (free tokens at check-in). It is about 30 minutes drive to the Disney resorts, passing lots of restaurants which were handy for buffet breakfasts pre-Disney. The house is located near to a lakeside barbecue area. It is well furnished and very spacious (we were 2 families of 3 and had plenty of space to relax in the evenings). The master bedroom is huge! It was a bonus to have kids DVDs provided for the boys. Ria was fantastic- always quick to answer any queries and her pre-stay pack is packed with useful info.

Réponse du propriétaire: Thank you so much for the fantastic feedback about the house, resort and me. I am pleased that you had a great time and that I was able to help in making your stay memorable. You were a great guest.

“Fabulous house, great resort, brilliant location.”

Reviewed 9 Feb 2015

This house is really great. We stayed there in February me, my husband, our 2 and 1/2 year old, and my sister and brother in law with their 2 small children (6months and 2 and1/2.) This house was just great for a holiday away with family, plenty of space - nice big / good sized bedrooms with very comfortable beds. Great living / dining space very comfortable with lots of TV channels (if you wanted to watch TV). Internet is super quick and very reliable which is very handy. The resort is great - pool area with a heated pool and a lazy river - lots of fun, even if it was a bit chilly out of the pool the heated pool was still an option so this was good. Banana Jacks is a brilliant extra and a 5 minute walk to, applebees, supermarket, takeaways etc. We went for Disney and the house is a 20 min drive from Disney, so handy and really easy pretty much one straight road. With the Florida outlets a 30 min drive away and lots of gift shops etc really close by. Plus a 30 min drive to airport - really great location to reach everything easily. I would highly recommend this accomodation, you will liase with the owner directly who is lovely, very quick to respond and happy to answer any questions.

Réponse du propriétaire: Thank you so much for the fantastic feedback. I am pleased that you had such a good time and look forward to accommodating you and your family again in the future.

“A fantastic villa but let down slightly by the resort”

Reviewed 20 Apr 2013

The booking process was very efficient and once confirmed the owners provided lots of useful information about the property and the resort. The directions provided were also good enough to get us there in the middle of the night and saved us hiring a SatNav with the car. The villa itself is pristine. My wife and I have very high standards of cleanliness, especially with two young children, and we were completely comfortable here. Upon our arrival after midnight we tucked into the complimentary tea provided. This was disgusting but then this turned out to be a good thing otherwise we would have no reason at all to look forward to going home. The property is very spacious and the quality of the furnishings is spot on. The property was air conditioned to a comfortable level. The showers provide very high pressure with enough hot water for a family of four. The property itself is only around 5 mins walk to the pool for convenience. The residential section of the resort was also clean and well tended to. None of the properties looked tired or in need of attention. The gardens and lawns were also well kept and tidy. The pool area has two main pools, one with a lazy river and slide and there is also a hot-tub. The temperature of the pools was also warmer than we expected which was good for the children. On the downside the surrounding of the pool area was a bit grubby. There were cigarette butts and rubbish in the flower beds which, given the high standards set everywhere else, left us feeling disapointed. The rest of the facilites were also in need of a little attention. The pool table had a broken cue. About a third of the machines in the arcade were out of action. The movie projector lamp needed replacing. The vehicle access gates were also very tempremental and had a habit of closing whilst you were still passing (not an enjoyable experience when you've declined the extra excess insurance on the hire vehicle). Service at the resort was good and courteous, however wait times were sometimes high even when the resort was quiet. Overall our resort experience did not detract from the fact the villa was fantastic. In fact we felt a bit sorry for the owners as they clearly put alot of time and effort into ensuring guests have a comfortable stay, and if the resort staff did the same this place would be perfect. In summary we would not hesitate to recommend this property to anyone. If you want a villa that is pristine clean and an acceptable distance from the theme parks, then this is it. Our sincere thanks to the owners for a fabulous holiday.

Réponse du propriétaire: Many thanks for the positive feedback and for the nice comments about the house. I am pleased that you liked the house and that my check in instructions were helpful. We do visit the house ourselves to ensure that it is maintained well and kept clean. I am sorry that some of the other facilities did not work - although I have no control over this, I will follow this up with the HOA. It is disappointing to find cigarette butts etc lying around, but from my own experience (watching from the running machine most mornings when we are over ourselves) the area around the pool is cleaned and tidied up every morning before opening. Unfortunately some guests do leave their rubbish for others to clear up - something that is a common nuisance. Thank you so much for the booking.

“MAGICAL VACATION”

Reviewed 13 Feb 2013

Ria was great to work with before the trip. I printed off her packet which came with perfect directions to IPG and Regal Palms. So handy when our GPS was not updated:) We arrived at Regal Palms and the Villa. How BEAUTIFUL!!! Everything was very clean and very safe feeling, important for a family with small children. The kids loved the pools, the slide, and how warm the front pool was kept. The beds were very comfortable for everyone. We spent a lot of time at Disney. It was an easy drive. So happy we got to enjoy your beautiful home!! Thank you :)

Réponse du propriétaire: Thank you so much for your positive feedback. I am pleased that you had a great time and that my information pack proved so helpful. The resort is great and we visit the house ourselves at least once a year to make sure it meets our high expectations. The queen and king size beds were replaced in October with 14" pillow top mattresses and are very comfortable. Thank you for being such a great guest.

“Family Vacation”

Reviewed 8 Jan 2013

The townhouse was fantastic. It easily slept our party of 8 people. The master bedroom was fantastic. The 2 small bedrooms had twin beds for the kids. 3 Bathrooms made it easy to get to the parks in the morning. The complex itself has a fantastic pool/recreation area with a small arcade for the kids.

Réponse du propriétaire: Many thanks for the great feedback - I am so pleased that you had a good time and that you liked the house. We take pride in the house and like to share the house with great guests like yourselves.

“Fantastic house and resort”

Reviewed 28 Dec 2012

We stayed in the house for two weeks in October/November and had a brilliant time. The house was fantastic and had everything we needed. It was clean, comfortable and well equipped and maintained. The new pillow top beds were very comfortable. Although the weather was a bit colder following the hurricane, we were still able to spend some time in the pool, which was within easy walking distance from the house. We read in some reviews that the pool was not clean, well that was not our experience. Whilst in the gym early most mornings, we saw that the pool and surrounding areas were being cleaned. We can wholeheartedly recommend the house and resort and would have no hesitation staying in the house again. Many thanks to the owners for their quick responses to our questions and the detailed instructions. NB: the new children play area is very cool.

Réponse du propriétaire: I am so pleased with the positive comments and for confirmation from my guests that they had such a good time at the house and resort. The king and queen size mattresses were replaced in October 2012 with 14" pillow top mattresses - very comfortable. We stay in the house ourselves and take pride in the house. I hope to be able to welcome you and your family soon as well.

“Excellent Holiday Home”

Reviewed 2 Mar 2012

We had a excellent time in the house during our holiday. It was exactly as described and comfortable. It was well equipped and clean. The beds were comfy and we liked the fridge with its water and ice dispenser. There is WIFI connection available. The resort is well looked after with a great swimming pool. All the staff were very friendly. There is a supermarket nearby (Publix) which stocks most things including vegetarian foods. It also has a good health food section. The parks are about 20 to 30 minutes away depending on traffic and there is a nature area at Lake Louisa about 20 minutes up the road. We found some restaurants which did vegetarian food not too far away (not easy in Florida): Olive Garden and Sweet Tomatoes. Both restaurants have websites to check out locations, menus and prices. Ria (the owner) provided us with everything we needed to know and always answered any questions promptly. We had a fantastic time, thank you!

Réponse du propriétaire: Thank you so much for your brilliant feedback. I am so pleased that you had a good time and that the house and resort were as expected. I will add details of the vegetarian restaurants to my website.

“Perfect family base”

Reviewed 4 Dec 2011

Great property - clean & tidy with everything you need including an internet connection which was invaluable way for me to keep in contact with work in the evenings when we got back from a long day out and about. Kids could go to the clubhouse & pool when they wanted and good restaurants/shops very close. Great base for not only Orlando but Tampa and St Petersburg so don't hesitate in booking!

Réponse du propriétaire: Many thanks to our guests for the excellent feedback and are so pleased that the house and resort met expectations. The house is indeed in a great location.

Avis 1-10 sur 19

FAQs

Comment en savoir plus sur cette propriété ?

Vous pouvez prendre contact avec Ria & Paul (le propriétaire) grâce au formulaire de contact sur cette page.

Si vous avez déjà réservé, rendez-vous sur Gérer mes réservations pour envoyer un message au propriétaire.

Vous avez des questions, avant de réserver ?

Envoyez un email à Ria & Paul (le propriétaire) à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

Comment contacter Ria & Paul (le propriétaire) ?

Envoyez un email à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

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Quelle est la différence entre "Réserver" et "Contacter le propriétaire" ?

Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire en ligne et envoyer une demande de réservation à //aide.holidaylettings.fr/faq/view/What-is-a-booking-request-guests. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas votre compte sera débité du montant prévu.

Vous pouvez prendre contact avec Ria & Paul (le propriétaire) grâce au formulaire Contacter le propriétaire sur cette page, pour obtenir un devis ou poser vos questions.

Qu'est-ce qu'une demande de réservation ?

Si vous utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire en ligne et envoyer une demande de réservation à Ria & Paul (le propriétaire), le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas votre compte sera débité du montant prévu.

Pour être couvert par notre assurance Paiement Protégé, il vous faut payer votre réservation sur notre site.

Comment puis-je être sûr que ma réservation est sans risque ?

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Comment saurai-je si ma demande de réservation a été acceptée ?

Vous recevrez dans les 24h un email pour vous en informer. Vous pouvez aussi consulter la rubrique Gérer vos réservations. Votre compte ne sera pas débité tant qu'une réservation n'aura pas été acceptée.

Comment payer mon séjour ?

Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire via Paypal ou un compte bancaire. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas le paiement sera alors débité.

Si vous avez reçu un devis, il vous suffit de l'accepter et de payer en ligne en suivant les instructions de l'email. Vous pouvez également payer sur la page Gérer vos réservations,

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Pourquoi ne puis-je pas téléphoner à Ria & Paul (le propriétaire) avant d'avoir réservé ?

Vous pourrez échanger vos coordonnées avec le propriétaire/gérant de la location après la confirmation et de la réservation et le paiement complet du séjour. En payant et en communiquant uniquement sur notre plateforme, vous nous permettez de garantir que votre réservation est couverte par notre Politique de protection des paiements.

Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

Comment fonctionne la caution ?

Dans la plupart des cas, vous ne payez pas de caution à l’avance. Au lieu de cela, nous sauvegardons vos détails de paiement en toute sécurité et vous êtes uniquement facturés en cas de dommages à la propriété.

Occasionnellement, il se peut que le dépôt de garantie soit inclus dans le coût de la réservation et que vous aurez à le payer directement. Dans ce cas, le propriétaire dispose de 10 jours pour nous signaler les dégradations, dans le cas contraire nous vous reversons votre dépôt de garantie. Si sa réclamation aboutie, nous déduirons les coûts et vous rembourserons la somme restante.

Comment consulter et gérer mes réservations ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour consulter vos réservations, payer les soldes dûs ou, le cas échéant, annuler un séjour.

Comment payer le solde de mon séjour ?

Vous pouvez régler le solde restant de votre séjour à tout moment. Rendez-vous sur la page Gérer mes réservations de vacances et cliquez sur Payer maintenant.

Nous l'utiliserons pour prélever automatiquement le solde restant sur la même méthode de paiement, 10 jours avant la date d'échéance. Rendez-vous sur Gérer mes réservations de vacances pour connaître la date de prélèvement.

Comment retirer ma demande de réservation ?

Vous devrez contacter Ria & Paul (le propriétaire). Envoyez un message sous la rubrique Gérer vos réservations ou par le biais du formulaire de contact sur l'annonce.

Comment annuler ma réservation ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour annuler un séjour. Vous pourrez également consulter les conditions d'annulation pour connaitre le montant de votre remboursement.

Comment modifier ma réservation ?

Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Ria & Paul (le propriétaire).

Si Ria & Paul (le propriétaire) est d'accord, il vous enverra un nouveau devis correspondant aux modifications. Vous pouvez le consulter et l'accepter ou le refuser depuis la page Gérer mes réservations de vacances. Vous aurez 48 heures pour agir avant que le devis arrive à expiration.

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