Location de Ferme à Ghasri, Île de Gozo, avec Piscine intérieure privée et Piscine extérieure privée (non chauffée)

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Un mot du propriétaire

  • Ferme
  • 7 chambres
  • Couchages 20
  • 4 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Climatisation
  • Animaux domestiques autorisés

Un mot du propriétaire

Traduit par Google® Translator

Équipements

Chambre et salle de bain

  • 2 Lits doubles
  • 2 Canapés-lits
  • 10 Lits simples
  • 1 Lit d'enfant
  • 6 Salle de bains attenante

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux autorisés
  • Lit d'enfant

Accès

  • Parking
  • Accessible aux personnes en fauteuil roulant. Contactez le propriétaire pour obtenir plus d'informations avant de réserver.

Équipements

  • Climatisation
  • Piscine extérieure privée (non chauffée)
  • Piscine intérieure privée
  • Barbecue
  • Balcon ou terrasse
  • Accès Internet
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Fer à repasser
  • Télévision
  • Draps fournis

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Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Aucun remboursement

Aucun remboursement si vous annulez votre réservation, aucun des versements déjà effectués ne sera remboursé.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Aucun remboursementAucun remboursement si vous annulez votre réservation, aucun des versements déjà effectués ne sera remboursé.
24 heures après la réservation
Date d'arrivée
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Ce qu'il faut savoir

Paiement

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Caution: €400,00

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

Règles de la maison

Arrivée du lundi au vendredi et check out dimanche au vendredi

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À propos du propriétaire

Joseph G.
Temps de réponse moyen:
32 minutes

Dernière mise à jour du calendrier :
15 Août 2021

Annonce listée depuis combien d'année(s):
10

Langues parlées: Anglais, Italien
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Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

2.5
5 avis
Excellent
2
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
3
Nicebe
Island of Malta, Malta

TERRIBLE SERVICE!!!!!!!!
Jul 2020

Unprofessional service, we got double booked through an alternative website when the owner was aware we were interested and ready to make the payment and cancelled a week prior the booking for a large… Plus 

9 Jul 2020

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

RaiderMalta
Island of Malta, Malta

Great unwinding vacation
Jul 2016

This farmhouse is ideal for large groups because it has a decently sized pool and sunbathing area and a substantial amount of bedrooms. It is privately situated overlooking the green hills of Ghasri, … Plus 

23 Jul 2016

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
We thank you for your comments and hope to see you return to one of our holiday properties in the future. Most of our properties cater for large groups, from 12 persons to 22 person, affording get together of families / friends for a short holiday in Gozo.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

j0diemd
Island of Malta, Malta

Fantastic farmhouse ! one to remember!
Feb 2016

very big and clean farmhouse. very big kitchen space and great for big groups. nice indoor pool and large outdoor pool. already the second time we have been in this farmhouse and will surely not be th… Plus 

12 Feb 2016

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
We are very happy that you have been satisfied with our property and service. We strive hard to make sure our clients enjoy a wonderful holiday and look forward to your future visits to our properties.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

aborg_mt
Birkirkara, Malta

Will definitely not return
Mar 2015

Together with a group of friends I rented this farmhouse during March 2015. We very disappointed with the sub-standard conditions we experienced during our stay. First of all, during our 3 day stay w… Plus 

13 Mar 2015

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
We regret that your experience with our property was negative. To make your stay more comfortable, we had offered heated air conditioning in 6 of the bedrooms and in the main dining/sitting room at a nominal charge of €40 covering the 3 full days use. Had you informed us about the faulty flushing, loud water pump, faulty under sink geyser, these would have been rectified immediately during your stay by our Gozo staff, who are on standby, for any requested assistance. The charge of €15 covering glass pane broken during your stay covered the cost of part plus labour to remove the broken part and to replace - we did not add any profit. You were NOT charged 1c extra for extra electricity. Please note Enemalta rates go as high as 68c6 per unit to us as against our charge of 30 cents per unit to clients for extra electricity that they may use. Rate charged to you , works out at below €48 per person for the whole stay, or €16 per day for a 3 day (2 night) stay from 9.30am Friday and offered till 6.00pm on Sunday, including heated air conditioning throughout the property, during your whole stay. Our big regret and big disappointment remains that you feel you have not been served well in spite of our efforts to provide you with a pleasant stay.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Jeanaz1989
Swieqi, Malta

Horrible Experience
Feb 2014

Stayed at this place with a group of friends during the carnival period. The heated pool failed to work, we were told that it takes 50 hours to heat up, note that we were first told 38 hours on the ph… Plus 

11 Mar 2014

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
We are really sorry and disappointed you were not satisfied with the temperature of our heated indoor pool. The very cold water during your stay definitely did not help. When our maintenance people visited, some 2 hours after you had switched off the heated indoor pool, the water temperature was reading 31 degrees centigrade, which is the maximum temperature recommended for the heated water in an indoor pool. The equipment had therefore not malfunctioned. It is a known fact that the concept of whether the water is warm enough inside a pool varies amongst users. Electricity consumption during your 3 day stay exceeded 600 units and we waived completely the charge for extra electricity used during your stay, which means you were not charged at all for the use of the heated indoor pool, although you had used it over 2 days. It is regretted that under the circumstances, we did not come up to your expectations.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-5 sur 5

FAQs

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Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

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Comment payer le solde de mon séjour ?

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Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au JOSEPH (le propriétaire).

Si JOSEPH (le propriétaire) est d'accord, il vous enverra un nouveau devis correspondant aux modifications. Vous pouvez le consulter et l'accepter ou le refuser depuis la page Gérer mes réservations de vacances. Vous aurez 48 heures pour agir avant que le devis arrive à expiration.

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