Location de Bungalow à Gulval, Penzance, avec Accès Internet et Lecteur DVD

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Un mot du propriétaire

  • Bungalow
  • 1 chambre
  • Couchages 2
  • 3 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Demander si les enfants sont acceptés
  • Demander si les animaux sont acceptés

Un mot du propriétaire

Fournie par Microsoft® Translator

Équipements

Chambre et salle de bain

  • 1 Lit double
  • 1 Salle de bain familiale

Familles

  • Ne convient pas aux enfants
  • Demander si les animaux sont acceptés

Accès

  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Patio
  • Accès Internet
  • Chauffage central
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Télévision
  • Lecteur DVD
  • Draps fournis

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Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
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Ce qu'il faut savoir

Paiement

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

Règles du gérant

Jour d´arrivée et départ: Sam

À propos du propriétaire

Joan S.
Dernière mise à jour du calendrier :
23 Juin 2023

Annonce listée depuis combien d'année(s):
8

Situé à:
Royaume-Uni
Langues parlées: Anglais, Français
Cet hébergement appartient à une personne privée (consommateur) et non une société. Les réservations ne sont peut-être pas soumises aux lois européennes ou britanniques relatives à la protection des consommateurs. Toutefois, les sociétés Tripadvisor Rentals vous fourniront les mêmes services que pour tout autre séjour.

Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4
Très bien
7 avis
Excellent
2
Très bien
3
Moyen
1
Médiocre
1
Horrible
0
Linda P
Shrewsbury, United Kingdom

Gulval in the Autumn
Sep 2023

We enjoyed the independence provided at this one bedroom, dog - friendly self - catering accommodation. The supermarkets are within walking distance and there is a kitchen where meals can be prepared.… Plus 

18 Oct 2023

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

jeanettebethell
Wolverhampton, United Kingdom

Good value accommodation
Aug 2017

We enjoyed our holiday in this cottage bungalow. It's situated in a great location. On the right side of town for the supermarkets and to walk into Penzance for the bus or railway station. We cou… Plus 

28 Aug 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
We are delighted you enjoyed your holiday and found the accommodation comfortable. Unfortunately there is nothing we can do about the summer traffic! We too find the buses very convenient, especially for St Ives and there is actually a bus which passes through the village to St Ives and in the other direction to Penzance. It is also good to have a pub and a Post Office in the village - and an interesting old church. In the winter many people have found it very cosy , sometimes for a 6 week stay but it is small and cosy rather than luxurious.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Sue E
Feltham, United Kingdom

disappointed with Chyancrowse
Sep 2016

the location of the cottage was on a very noisy and busy junction. not very peaceful at all.the bathroom left a bit to be desired, mould on the tiles in the shower and around the sink, when we arrived… Plus 

2 Feb 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
I very much regret that you found your stay in Chyancrowse unsatisfactory. We aim to provide very reasonably priced accommodation of a 3* standard and most of our guests are more than happy with the accommodation and return year after year. PARKING: you complain that you found the parking arrangements unfair but these were the terms that were in the description of the property when you rented it. You were also informed of other parking possibilities you could use only 5 minutes away. There are often 8 people in the larger property and they know that they have priority use of the parking area so you cannot anticipate that that they will wish to share the driveway with you. SECURITY LIGHTS: Most people are grateful for the security lights from a Health and Safety point of view. Possibly a cat was setting them off. No-one else has told us there is a problem and obviously it is beyond our control to keep neighbouring cats away from our driveway. BEDROOM: We have been letting the property for 25 years or more and 'bad air' and 'bad feeling' in the bedroom have not been an issue. I wonder whether it is a coincidence that the only people critical of the bedroom were the people who preceeded you and no doubt they wrote about it graphically in the visitors' book. It is , of course, as described in the literature, a small bedroom and consequently the windows need to be opened daily to allow in fresh air - and even to be opened at night. Similarly the bathroom is small and constant showers can cause condensation and hence the blackening around some of the tiles. Again the windows need to be opened daily. Obviously you should not have arrived to find any kind of mould and for that I apologise. I wish you had immediately contacted our cleaner who would immediately have come in and dealt with it. She is always anxious to please our visitors. CORNER LOCATION: Yes, the bungalow is on a busy corner and it is particularly busy in the summer and early Autumn. We ourselves stay in the bungalow several times a year and have not found that the traffic is audible in the bedroom as it is well set back from the road. The smallness of the shower room and bedroom and the position of the bungalow on the corner are reflected in the price we charge for Chyancrowse. Obviously you have found things to criticise , and it is your right to express your opinion and draw our attention to things which you think could be better, , but it is a pity that the new comfortable chairs, new carpet and curtains in the lounge were not appreciated. We shall continue to address any problems that are brought to our notice as we always aim to give our guests an enjoyable holiday and good value for money.. Joan Sampson

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Beeinch
Southampton, United Kingdom

Very tired cottage
Aug 2016

Great location near to Penzance. Very tired holiday cottage, not up to standard, on a very busy corner with tractors, buses and lots of holiday traffic going by. The cottage needs a good spring clean … Plus 

7 Sep 2016

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Guests are of course entitled to their opinions but I am sorry you were disappointed with your stay.We do our very best to ensure that guests enjoy their holiday. We endeavour to supply what we believe to be comfortable accommodation at an affordable price. I must say that I find most of the comments inaccurate and unjustified. 1. You describe the cottage as tired and not up to standard. Each year the cottage is assessed under the Quality Assessment scheme and always receives a good 3* rating. This year the lounge has had a brand new good quality settee , armchair, carpet and curtains. 2. You believe the bed and bedding should be replaced. You are the only guests who have complained. The linen is Sandersons and people have commented on the comfort of the bed. 3. Phone. As stated in the information sent to all guests the phone only receives incoming calls. Outgoing calls are barred as it is not a payphone and that means there is no dialling tone. 4. WiFi .On August 12 we had a new provider but the people in the bungalow from then until your arrival expressed no problems 5. Cleanliness. I understand you had many friendly conversations with our cleaner. Had you expressed to her that you were dissatisfied in any way she would have come in and dealt with any problems including any tiles that had become blackened by condensation in the small bathroom. She would not like to feel you were dissatisfied with her preparations for your arrival.She is obviously now aware of your comments . 6. Yes, the cottage is on a corner which is very busy particularly with tourists in August. Also, being in a rural area surrounded by farms tractors are inevitable. The cottage has been double-glazed and the bedroom is set back from the road and corner and is usually quite quiet at night. Our cottage is being assessed again in November and we shall obviously take on board any comments that are made as we do every year.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Linda P
Shrewsbury, United Kingdom

Our Rambling Base
Jul 2015

This was our fifth stay in Chyancrowse because the facilities combined with the 'value for money' charge ensures we can return to our favourite places and explore new places and experiences.… Plus 

31 Aug 2015

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Avis 1-5 sur 7

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Quelle est la différence entre "Réserver" et "Contacter le propriétaire" ?

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Vous pourrez échanger vos coordonnées avec le propriétaire/gérant de la location après la confirmation et de la réservation et le paiement complet du séjour. En payant et en communiquant uniquement sur notre plateforme, vous nous permettez de garantir que votre réservation est couverte par notre Politique de protection des paiements.

Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

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Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour consulter vos réservations, payer les soldes dûs ou, le cas échéant, annuler un séjour.

Comment payer le solde de mon séjour ?

Vous pouvez régler le solde restant de votre séjour à tout moment. Rendez-vous sur la page Gérer mes réservations de vacances et cliquez sur Payer maintenant.

Nous l'utiliserons pour prélever automatiquement le solde restant sur la même méthode de paiement, 10 jours avant la date d'échéance. Rendez-vous sur Gérer mes réservations de vacances pour connaître la date de prélèvement.

Comment retirer ma demande de réservation ?

Vous devrez contacter Joan (le propriétaire). Envoyez un message sous la rubrique Gérer vos réservations ou par le biais du formulaire de contact sur l'annonce.

Comment annuler ma réservation ?

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Comment modifier ma réservation ?

Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Joan (le propriétaire).

Si Joan (le propriétaire) est d'accord, il vous enverra un nouveau devis correspondant aux modifications. Vous pouvez le consulter et l'accepter ou le refuser depuis la page Gérer mes réservations de vacances. Vous aurez 48 heures pour agir avant que le devis arrive à expiration.

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