À partir de
€171 / nuit
Prix pour locataires, nuits
VISITÉ PAR TRIPADVISOR

Villa

  • 4 chambres
  • 9 vacanciers
  • 4 nuits Séjour minimum

Infos clés

  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 2 km
  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Voiture non indispensable
  • Climatisation
  • Animaux interdits

Description du propriétaire

Description

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Traduit par Google® Translator

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits
  • 2 Lits d'enfant
  • Chaise haute

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Grands lit Canapés-lits
    Chambre 2: Lit double
    Chambre 3: Lit double
    Chambre 4: Lits 180
    Lits dans d'autres pièces:
  • 1 Salle de bain familiale, 2 Salle de bains attenante, 1 Cabine de douche, 1 Toilettes uniquement

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Piscine extérieure privée (non chauffée)
  • Pataugeoire
  • Jacuzzi ou spa
  • Vues sur la montagne
  • Portique pour enfants
  • Trampoline
  • Barbecue
  • Patio
  • Solarium ou terrasse sur le toit
  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Pont
  • Accès Internet
  • Chauffage central
  • Cheminée
  • Coffre-fort
  • Personnel hotelier sur place
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Chaise haute
  • Télévision satellite
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Téléphone
  • Sèche-cheveux
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies
  • Entretien inclus

Plus Moins

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Relations avec les locataires

Veuillez noter que le site Web, dans son menu déroulant, est limité. Il y a 4 chambres: la suite parentale avec un lit super king et un petit canapé-lit double. Le niveau d'entrée dispose de deux chambres: une chambre double et une chambre à deux lits. La chambre au rez-de-chaussée dispose d'un lit king-size double. Il y a un autre lit simple portable et un lit bébé si nécessaire. Vous serez accueilli et introduit à la villa à votre arrivée et fourni avec des clés et d'autres informations sur la villa et Kalkan.

Conditions de réservation

Paiement
Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).

Caution: (€356,39) £300,00
Fumeurs
Interdiction de fumer dans cette propriété

Annulations

Un changement de programme ? Aucun problème. Vous pouvez recevoir un remboursement partiel ou intégral, en fonction du moment où vous annulez.

Réservation confirmée

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

24 heures après la réservation

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

4 semaines avant

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Date d'arrivée

* Les frais de réservation sont indiqués dans les conditions d'annulation sur la page du paiement. Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

À propos du propriétaire

Lynne B.
Temps de réponse moyen:
16 minutes
Taux de réponse:
100%
Dernière mise à jour du calendrier :
03 Sept. 2019
Annonce listée depuis combien d'année(s):
8
Situé à:
Royaume-Uni
Note globale:
4_5

Langues parlées: Anglais

Carte

Emplacement et itinéraire sur la carte

Carte

Avis des locataires

Très bien
32 avis

Excellent
29
Très bien
1
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
2

“Beautiful”

Reviewed 3 Dec 2019

This is the second time I've visited Kalkan and stayed at Villa Narin. The villa is beautiful and kept to high standards throughout. The bedrooms are spacious with the most fantastic views. We ke… Plus

“Perfection”

Reviewed 24 Sep 2019

Villa Narin certainly lived up to expectations . We have visited Kalkan on numerous occasions and wanted a villa that made the most of the view over the bay. Villa Narin was a perfect choice . Our sta… Plus

“Relaxing and happy 10 days spent in a beautiful place!”

Reviewed 31 Aug 2019

We arrived late and were met by Lucy and Emre who kindly led the way to the villa. They were on hand throughout, giving us local info when requested and any minor issues were quickly resolved. This i… Plus

“Heaven”

Reviewed 7 Aug 2018

Fabulous Villa in beautiful surroundings. Infinity pool a dream and terraces ideal for shade and quiet. Every morning we woke to find the terraces washed down and fresh which was great. The interior … Plus

Réponse du propriétaire: Thank you Jenny and family snd friends for being such lovely guests. It was our pleasure to ensure your birthday holiday celebration was both enjoyable and memorable. We are so pleased Villa Narin lived up to your expectations and more. Splendid guests thank you.

“Perfect”

Reviewed 29 Oct 2017

My stay at Villa Narin was, as the title states, perfect. The first thing you notice is the view, overlooking the bay and town, which to say the least, is incredible. The same can be said for the vill… Plus

“Home away from home”

Reviewed 28 Oct 2017

My stay here was absolutely wonderful. Beautiful home with everything you would need, especially in the kitchen, amazing view of the sunset over the bay, and some of the kindest people who own the vil… Plus

“A dream!”

Reviewed 18 Oct 2017

After reading the two latest reviews I feel saddened and a sense of responsibility to write about our own experience at villa Narin. Firstly, I’d like to reassure anyone wanting to book this vi… Plus

“just read the latest review about the burglers”

Reviewed 14 Oct 2017

There are more than 3 keys. Lynne's daughter Lucy let herself into the villa when we having dinner in the town . She took the spare key and the laundry key.. I was not impressed as she was drun… Plus

Réponse du propriétaire: I have been extremely fortunate and thankful, over the years, to have experienced a delightful range of guests. Also to have received positive, honest and fair reviews. The excellent review record is available for all to read. Sincere thanks to all those guests. And to the very many Villa Narin recommendations and return visits. Unfortunately and disturbingly there are exceptions. This is copy a WhatsApp message from Mark D: "Once the £500 hits my account I'll tell Tina not to do her review......". I am truly at a loss for words and deeply saddened by the vindictiveness of this review. In summary: I contacted the guests on their return home, as I always do, to seek feedback and to return their deposit monies. Nothing negative was mentioned - on the contrary. Soon after I returned the damage deposit Mark emailed me a destructive review. The personal comments about my daughter are libellous: slanderous, disrespectful, damaging and untrue. These guests met her on their second day and on this one occasion only during their 18 night stay. The facts: The guests were mistakenly left with the cleaners keys (reference laundry cupboard). The keys were collected. Mark called my daughter at 03.24am on returning to the villa from their long night out, waking her with abusive language and threats, demanding the return of the keys. And shortly after in a follow-up telephone conversation with myself lasting 27 minutes and 54 seconds. Of course the two guests had their own set of keys. Tina did not speak to my daughter, or see her when the keys were collected early the previous evening, but has absurdly stated she was drunk. I. Keys: Tina is mistakenly referring to the main door keys. She has absolutely no knowledge of the incident. 2. WiFi: I pay for the best service available in Kalkan. This is open for guests to use 24/7. No usage limits are set. The villa is very large and thus also has a WiFi booster on the ground floor. Sadly I cannot control the quality and consistency of the Internet network in Kalkan. 3. The satellite system which supplies two TVs with connected DVD players is programmed to receive 4 English speaking channels and numerous other world-wide channels. I am unable to comment on the capability of guests to search the satellite channel options. Tina's statement is incorrect. 4. The pool is maintained on a daily basis and has been all season. I request of the property managers that this function, terrace cleaning and garden watering is carried out early morning. Hopefully when guests are sleeping. I am sorry that two cigarette papers blew into the pool. 5. Photos: Not sure what is being referred to here. The photos were taken by a TripAdvisor commissioned photographer and are an accurate record. Please judge for yourself if the views are spoilt. You will read in other reviews that some guests believe the photos do not due justice to the presentation of the villa or its superb position. 6. Water. There is a 10 tonnes mains water reservoir in the pool pump room. This is automatically pumped to the villa if the mains water supply is cut. Apparently during their stay there had been a cut in the mains supply for three days. I find it really hard to believe that these 2 guests used more that 10000 litres of water in 3 days but it seems that they did! The reservoir was full at their arrival. I was informed by the property manager that the reservoir was empty and I immediately ordered a 3000 litre tanker to be delivered. The pool pump room is out of bounds to guests and it is most certainly not their responsibility to check water reservoir levels. In fact I feel sure that the majority of guests are not even aware of its existence. The threat sent to me by Mark is being pursued.

“Bergler broke in”

Reviewed 30 Sep 2017

Every thing was nice except one day that made our trip terrible as a Bergler broke in at 3 am while we are sleep, enter my mother in law room and stole all the money and the passport, she saw him ran away. The problem was that the door was loked with 3 security locks and it was not damaged and no noise was heard which means that the Bergler knows the villa very will and may be has a key!!!!! The police came after 3 hours after several calls. I noticed before the break in that the pool doors with scratches which means that several break in happend. So totally unsecured and not save for families as the Bergler break in while we were sleep!!!!!

Réponse du propriétaire: To apply such a low rating for something outside of my control is unjustified and extremely unfair. I so very disappointed to read this review. All reviews have been outstanding to date. Please judge for yourself by reading the excellent range of reviews. These guests left the villa on 6 August. The review has just been posted. I spoke to these guests on their arrival and soon after, as I usually do to check that everything was as expected with the villa and their stay. The replies were, as always, very very positive. "They were having a wonderful holiday at the villa". This family had a bad experience and I'm very sorry for that. The property manager was on site within a short period of time to assist and to deal with the police. The villa has numerous security applications. The door in question suffered little damage. If the main door lock and the flip-lock security devices had been fully engaged it would not have been possible to enter the villa without breaking the toughened, double-glazing glass. To say someone had a key is ridiculous. There are 3 keys; one key left in the villa and I hold the other 2. A security safe is provided for guests personal belongings; disappointingly this was not used. Sadly opportunistic theft can happen. I caution all guests to follow the Villa guidelines - they appear not to have been followed on this occasion. A further villa security assessment has been carried out by a security expert. I am very happy to discuss this matter with anyone and put minds at rest. Even Buckingham Palace has been broken into....!!

“Amazing!”

Reviewed 27 Jul 2017

It's very difficult to describe how perfect this villa is but I'll try! Firstly the booking process was very easy and Lynne the owner was in touch regularly and sent extensive useful info a… Plus

Avis 1-10 sur 32

FAQs

Comment en savoir plus sur cette propriété ?

Vous pouvez prendre contact avec Lynne (le propriétaire) grâce au formulaire de contact sur cette page.

Si vous avez déjà réservé, rendez-vous sur Gérer mes réservations pour envoyer un message au propriétaire.

Vous avez des questions, avant de réserver ?

Envoyez un email à Lynne (le propriétaire) à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

Comment contacter Lynne (le propriétaire) ?

Envoyez un email à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

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Quelle est la différence entre "Réserver" et "Contacter le propriétaire" ?

Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire en ligne et envoyer une demande de réservation à //aide.holidaylettings.fr/faq/view/What-is-a-booking-request-guests. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas votre compte sera débité du montant prévu.

Vous pouvez prendre contact avec Lynne (le propriétaire) grâce au formulaire Contacter le propriétaire sur cette page, pour obtenir un devis ou poser vos questions.

Qu'est-ce qu'une demande de réservation ?

Si vous utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire en ligne et envoyer une demande de réservation à Lynne (le propriétaire), le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas votre compte sera débité du montant prévu.

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Comment saurai-je si ma demande de réservation a été acceptée ?

Vous recevrez dans les 24h un email pour vous en informer. Vous pouvez aussi consulter la rubrique Gérer vos réservations. Votre compte ne sera pas débité tant qu'une réservation n'aura pas été acceptée.

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Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire via Paypal ou un compte bancaire. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas le paiement sera alors débité.

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Pourquoi ne puis-je pas téléphoner à Lynne (le propriétaire) avant d'avoir réservé ?

Vous pourrez échanger vos coordonnées avec le propriétaire/gérant de la location après la confirmation et de la réservation et le paiement complet du séjour. En payant et en communiquant uniquement sur notre plateforme, vous nous permettez de garantir que votre réservation est couverte par notre Politique de protection des paiements.

Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

Comment fonctionne la caution ?

Dans la plupart des cas, vous ne payez pas de caution à l’avance. Au lieu de cela, nous sauvegardons vos détails de paiement en toute sécurité et vous êtes uniquement facturés en cas de dommages à la propriété.

Occasionnellement, il se peut que le dépôt de garantie soit inclus dans le coût de la réservation et que vous aurez à le payer directement. Dans ce cas, le propriétaire dispose de 10 jours pour nous signaler les dégradations, dans le cas contraire nous vous reversons votre dépôt de garantie. Si sa réclamation aboutie, nous déduirons les coûts et vous rembourserons la somme restante.

Comment consulter et gérer mes réservations ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour consulter vos réservations, payer les soldes dûs ou, le cas échéant, annuler un séjour.

Comment payer le solde de mon séjour ?

Vous pouvez régler le solde restant de votre séjour à tout moment. Rendez-vous sur la page Gérer mes réservations de vacances et cliquez sur Payer maintenant.

Nous l'utiliserons pour prélever automatiquement le solde restant sur la même méthode de paiement, 10 jours avant la date d'échéance. Rendez-vous sur Gérer mes réservations de vacances pour connaître la date de prélèvement.

Comment retirer ma demande de réservation ?

Vous devrez contacter Lynne (le propriétaire). Envoyez un message sous la rubrique Gérer vos réservations ou par le biais du formulaire de contact sur l'annonce.

Comment annuler ma réservation ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour annuler un séjour. Vous pourrez également consulter les conditions d'annulation pour connaitre le montant de votre remboursement.

Comment modifier ma réservation ?

Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Lynne (le propriétaire).

Si Lynne (le propriétaire) est d'accord, il vous enverra un nouveau devis correspondant aux modifications. Vous pouvez le consulter et l'accepter ou le refuser depuis la page Gérer mes réservations de vacances. Vous aurez 48 heures pour agir avant que le devis arrive à expiration.

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