Location de Maison de ville à Key West, Îles Keys, avec Piscine extérieure partagée (chauffée) et Balcon ou terrasse

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Un mot du propriétaire

  • Maison de ville
  • 2 chambres
  • Couchages 6
  • Durée de séjour minimum variable
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 3 km
  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Voiture conseillée
  • Climatisation
  • Animaux interdits

Un mot du propriétaire

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Équipements

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lits 180
  • Chambre 2: Lits 180
  • Lits dans d'autres pièces: Canapés-lits
  • 2 Salle de bain, 1 Toilettes uniquement

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Piscine extérieure partagée (chauffée)
  • Barbecue
  • Patio
  • Balcon ou terrasse
  • Vélos disponibles
  • Pont
  • Accès Internet
  • Chauffage central
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Télévision
  • Télévision satellite
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Ventilateurs de plafond
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

Voir tous les équipements Voir moins d'équipements

Relations avec les locataires

Our unit offers self check in and check out. Free 400 mbs WIFI. I live in Key West close by so I am happy to offer assistance with suggestions of any sort to my guests.
Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
* Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Ce qu'il faut savoir

Arrivée: 16:00 Départ: 11:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.

Paiement

Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).
Caution: (€280,48) $300,00

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Fumeurs

Oui, il est autorisé de fumer

Règles de la maison

Maximum 6 occupants
Must be 25 yrs old to rent and staying in the unit during dates reserved.
Smoking permitted on outside porches only
NO Pets - no exceptions!

En savoir plus

À propos du propriétaire

Judy T.
Licence touristique
CND5403262
Dernière mise à jour du calendrier :
25 Avr. 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
14

Situé à:
États-Unis
Langues parlées: Anglais
Cet hébergement appartient à une personne privée (consommateur) et non une société. Les réservations ne sont peut-être pas soumises aux lois européennes ou britanniques relatives à la protection des consommateurs. Toutefois, les sociétés Tripadvisor Rentals vous fourniront les mêmes services que pour tout autre séjour.

Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4.5
Très bien
67 avis
Excellent
46
Très bien
13
Moyen
3
Médiocre
4
Horrible
1
BJDLR
Palm Desert, California

All the necessities for a great stay !
May 2017

This lovely condo was great for our stay in Key West. Located on Stock Island just at the entry of Key West, it was perfect for staying "out of the frenzy" of town, but close enough to be c… Plus 

25 May 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thank you so much for your review. We love that your experience met all of your expectations. We strive to offer more amenities than the typical vacation rental and we do our best to stay on top of our rental. It's a pleasure and very gratifying to hear your positive feedback and we sincerely appreciate the time you took to write this review. We thank you again and hope you will return and stay with us in the future. Judy Tomita

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Mumwith2activeboys

Great Place to stay with Kids
Apr 2017

We had a great three days on the island. Condo was well equipped although we ate out or got pizza - pizza place across the road served delicious pizzas. Ther were 5 of us so my eldest was on the sofa… Plus 

13 May 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thank you so much for your review. We are so happy that you enjoyed your stay and our accommodations. We enjoyed having you stay with us and hope you will come again. Thank you again for taking the time to write such a nice review. Judy Tomita

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

BackPacker680265

Very disappointed!!!!
Apr 2017

The owners description was not representative of reality. The tranquil title, "Tee by the Sea" is a joke!!!! There is no affiliation with nor can you even see the golf course as it is across… Plus 

3 May 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
I'm sorry you did not find our place to your satisfaction. We try to accommodate all of our guests needs. Any owner will tell you that most of the units within this complex are being used as long term and then a handful are being used as transient so it is not within my control when people are moving in or moving out of any of the units. The same goes for how many gate keys we are given. All owners are given one key to the pool/gates. However, I do provide extra keys for entry to my unit itself. You only need the gate keys for the pool or clubhouse so you are among the first to complain about not enough keys. Our complex is only a 1/4 of a mile away from the entrance to the golf course and is located directly across US1 from our complex so it is very near by. There are 2 marinas within walking distance from our condo (one is right next door, the other is a stones throw away and there is a public boat ramp less than 150 yds from our condo so we are very close to the ocean and I don't claim to have any water views. The closest beach is 1 1/2 miles away so to me that is pretty close by. We are diligent about keeping our property clean and well appointed but of course we cannot satisfy everyone, so it is with regret that your experience at our place left you unhappy. Judy

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

iowanative1992

Chirstmas Vacation 2016
Dec 2016

This Christmas my family and I visited Key West. This was my first visit but my family has traveled here numerous times. Staying at Tee by the Sea was not what I expected. While I did read the reviews… Plus 

11 Jan 2017

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Réponse du propriétaire:
As I stated in my previous reply to the other person in your party's negative review, I check my rental in between renters coming and going. There was no damage to my furniture before your arrival. The fact that no one in your party is owning up to the damages speaks about the character of the people in your group. It is clear that your reviews that you are now posting are an obvious form of retribution for the minimal $140 damages I collected from your damage deposit. Coincidence, that these reviews did not appear until after I emailed and called you that you would be charged for the damaged furniture?????I don't think so. I had to spend a lot of time as well as make many trips to and from my rental unit to resolve the damage issues so I think $140 was quite fair considering the damages of a very bold ink stain that spanned 14" on the arm rest of my living room chair as well as a spill stain from some liquid on my living room cushion. It is unfortunate that your group showed such lack of respect for our property but I tried to be fair none the less. I still do not understand ......Why if there were so many things that you were dissatisfied with, why was I never called or emailed?????? Not one person in your group during your entire stay communicated any sort of concern or dissatisfaction.....hmmmmmmm? Could it be because these are ALL FALSE ALLEGATIONS made up after the fact to damage my property's reputation??? I try to respond very efficiently to all of my guests whether they are asking for advice on things to do or have concerns/questions about the accommodations. My reviews will attest to that fact. I have never had one complaint or negative review about pests. I have my property treated regularly for such and again would have expected a phone call if this was a problem. Also any one knows that a property providing bikes as an included amenity is a plus and it is unrealistic to expect "brand new bikes" upon each guests arrival. I service my bikes regularly as needed and have documentation to prove so. It is unfortunate you did not deem our island as bike friendly as all of my other guests. You are the first one to complain. I have had many guests with children that have raved that it "was a pleasure to be able to take a family bike ride" while on their vacation. You visited our tropical island during the highest demanding holiday time and stayed for a week including 6 guests in your group. You paid $408 nightly including tax and cleaning fee for an 1100 sq. ft. condo to yourself, with great amenities, parking and such. You would have easily needed at least 2 hotel rooms otherwise and been given 1/2 the space. You are either not a very traveled person or just very uninformed if your group thinks they paid too much or could have stayed at a hotel such a a Hyatt for the same or less money. Educate yourselves and see for yourself. I value business from the educated consumer and you clearly are not one of them. Your lack of care for my property and then insulting allegations via review of my property is quite evident that you have vindictive motives. Judy Tomita

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

familynone25
Williamsburg, Iowa

Not what I expected!
Dec 2016

Staying at Tee by the Sea was an interesting experience. The condo is very cute and in a great location except for the back facing Overseas Highway. Very noisy no matter what time of day and it is har… Plus 

29 Dec 2016

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Very unfortunate that you and your friend were so dissatisfied with my vac. rental that both of you wrote basically the same review..... You had 6 people in your group and stayed 7 nights. You paid $408 per night including tax and cleaning fee for 6 people "over Christmas", REALLY!!!!!! And you think you could have stayed at a Hyatt or other high end place for any less.... YOU clearly are misinformed! Even 2 hotel rooms which is the minimum you would have needed at an average hotel would have cost well over $200 per night!!!! My place offered 1100sq. Ft, included a fully stocked kitchen with granite through out, stainless appliances, free WIFI, bikes, coolers, beach chairs ( one was ripped but you never reported it to me) and you had a beautiful heated pool. You and your friend clearly don't travel much because your expectations are unreasonable and your complaints unfounded. I did find a bike needing repair and had it addressed immediately after your Ck out, but your allegation of roaches is ridiculous and quite tasteless!!! You and your friend clearly expected to bring 6 people to Key West over Christmas and stay in an "all inclusive" style resort on a budget of $400 per night for 6 people???? My place is very clean, offers more amenities than most places, and is quite spacious but I obviously can't make everyone happy, such as you. You alleged that my grill was dirty and unusable, another lie. Please educate yourself before you travel next time since you clearly don't travel much, and check to see what the going rate is for the time of year and place you are going to and consider what's included. You and your friend and your group showed no consideration for my property, damaged it, did not report any issues of concern during your stay and then are are so very rude to write such a review!! My BIG question: If you were SO dissatisfied during your WEEK long stay, how come I never received one phone call of any problems.????? No! not until I CALLED YOU AND TOLD YOU I had to charge for damages did you and your friend THEN write these two reviews!!!! You never complained but have quite a lot of negative things to say..... stop disparaging others for your inconsiderate carelessness.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-5 sur 67

FAQs

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Si vous avez déjà réservé, rendez-vous sur Gérer mes réservations pour envoyer un message au propriétaire.

Vous avez des questions, avant de réserver ?

Envoyez un email à Judy (le propriétaire) à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

Comment contacter Judy (le propriétaire) ?

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Vous pouvez prendre contact avec Judy (le propriétaire) grâce au formulaire Contacter le propriétaire sur cette page, pour obtenir un devis ou poser vos questions.

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Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

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Occasionnellement, il se peut que le dépôt de garantie soit inclus dans le coût de la réservation et que vous aurez à le payer directement. Dans ce cas, le propriétaire dispose de 10 jours pour nous signaler les dégradations, dans le cas contraire nous vous reversons votre dépôt de garantie. Si sa réclamation aboutie, nous déduirons les coûts et vous rembourserons la somme restante.

Comment consulter et gérer mes réservations ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour consulter vos réservations, payer les soldes dûs ou, le cas échéant, annuler un séjour.

Comment payer le solde de mon séjour ?

Vous pouvez régler le solde restant de votre séjour à tout moment. Rendez-vous sur la page Gérer mes réservations de vacances et cliquez sur Payer maintenant.

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Vous devrez contacter Judy (le propriétaire). Envoyez un message sous la rubrique Gérer vos réservations ou par le biais du formulaire de contact sur l'annonce.

Comment annuler ma réservation ?

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Comment modifier ma réservation ?

Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Judy (le propriétaire).

Si Judy (le propriétaire) est d'accord, il vous enverra un nouveau devis correspondant aux modifications. Vous pouvez le consulter et l'accepter ou le refuser depuis la page Gérer mes réservations de vacances. Vous aurez 48 heures pour agir avant que le devis arrive à expiration.

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67 avis
À partir de

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