Location de Villa à Polis, District de Paphos, avec Piscine extérieure privée (non chauffée) et Balcon ou terrasse

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Un mot du propriétaire

  • Villa
  • 3 chambres
  • Couchages 6
  • 5 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 3 km
  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Voiture conseillée
  • Climatisation
  • Animaux interdits
  • Jardin privé

Un mot du propriétaire

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Équipements

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lit double
  • Chambre 2: Lit double
  • Chambre 3: 2 Lits simples
  • Lits dans d'autres pièces: Lit simple
  • 2 Douches

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits
  • Lit d'enfant
  • Chaise haute

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Piscine extérieure privée (non chauffée)
  • Vues sur la montagne
  • Jardin privé
  • Barbecue
  • Patio
  • Solarium ou terrasse sur le toit
  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Accès Internet
  • Coffre-fort
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Fer à repasser
  • Chaise haute
  • Télévision
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Ventilateurs de plafond
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

Voir tous les équipements Voir moins d'équipements

Relations avec les locataires

Nous sommes disponibles par téléphone et par courriel la plupart du temps. Notre agent appellera le matin du lendemain de votre arrivée. Les clients peuvent se renseigner sur les endroits à visiter et quoi que ce soit à voir avec la villa. Les clients peuvent toujours contacter l'agent local aussi l'aide si nécessaire. service 24 heures, les situations d'urgence en dehors des heures normales seulement.
Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
* Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Ce qu'il faut savoir

Arrivée: 16:00 Départ: 10:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.

Paiement

Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).
Caution: (€175,31) £150,00

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

Règles de la maison

No parties, and please clean and tidy up on departure, thanks.

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À propos du propriétaire

Elizabeth J.
Temps de réponse moyen:
20 minutes

Dernière mise à jour du calendrier :
25 Mars 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
16

Langues parlées: Anglais, Français, Espagnol, Portugais
Cet hébergement appartient à une personne privée (consommateur) et non une société. Les réservations ne sont peut-être pas soumises aux lois européennes ou britanniques relatives à la protection des consommateurs. Toutefois, les sociétés Tripadvisor Rentals vous fourniront les mêmes services que pour tout autre séjour.

Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4.5
Très bien
19 avis
Excellent
14
Très bien
2
Moyen
2
Médiocre
1
Horrible
0
Jarowieger
Bratislava, Slovakia

Family with adults kids
Jul 2023

The overall experience living in the house was very pleasant. The house itself was very clean and equipped with all the necessary appliances. The pool that was in the garden of the house was one of th… Plus 

23 Aug 2023

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thanks very much for taking the time to submit a great review. We are so pleased you enjoyed your stay, and found the villa to have matched your requirements. It is important for us that guests always enjoy their stay. Yes, it was all new air conditioning this year - to ensure reliability. Our agent will be pleased with this review too, as I know they make every effort to please guests. Thanks again, and you will of course be most welcome another time. All the best! Elizabeth

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Karina Y

Spacious, Contemporary Villa with Issues
Mar 2023

Packed for cooler weather but the property was cold. There is no central heating, just hot air from the air con units. Bedroom heating is included but living room/kitchen/dining area costs £14… Plus 

24 Mar 2023

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
PLEASE NOTE THIS REVIEW IS NOT APPLICABLE TO OURSELVES AND WAS BOOKED ON ANOTHER WEBSITE. PLEASE REMOVE! We do however have a villa on Esprit Site – and so in case potential guests are concerned that this review applies to ourselves, then we feel we must nevertheless comment. The weather for the week ending 24th March was mostly cloudy, wet and cold, and if guests are confined by the weather, then it is no doubt quite easy to blame the villa, the agent, and the local businesses for the disappointment! We do not charge anything extra for the use of heating/cooling in the living room. (Not £14/day!) Few owners provide rugs as they trap dirt and debris - and they cannot be easily washed and cleaned in between guests. Marble tiles are typical in Cyprus villas. We can provide Duvets for Winter use. In respect of our villa, if guests are not happy and need something, then we always strongly encourage guests to report to our agent immediately, and to ourselves too if no satisfactory response. (In this case of course – to whoever you booked through). We have access to nearby maintenance services who can promptly fix any issues, such as the minor plumbing issues mentioned. However, we strongly recommend that bottled water is used for drinking water, and not from the tap!! This is a typical recommendation in Cyprus. We note that this review includes a review of a nearby villa… I can only think of one villa that is in a state of serious repair and neglect, but our villa has a lot of screening and adjacent villas are not visible from the living room. Most villas on the site are very well maintained, and some more recently too, after a few closed during the pandemic. At night, Cicadas are harmless, but sometimes noisy insects, often associated with Mediterranean holidays. This is typical of Cyprus too, and in practice is not an issue for sleeping guests. Some owners provide seating for 4, because I am guessing 6 can sometimes seem over furnished. However, if we were asked for extra seating, it would have been provided. We buy new BBQ’s each year, but even the most expensive ones rust very quickly after a season of use. If the BBQ was full of water, no doubt this was because it was outside in the rain!! Not sure why this was thought to be a useful observation in a review? Local businesses no doubt make every effort to provide a great service, but wish to remain viable too, and need to close out of season. My guess is that they will welcome most guests, especially if they look to be enjoying their holidays! We have rented out for 10+ years and most reviews are 5* as guests really enjoy, and some come back year after year! Notwithstanding the above response, can 'Karen Y' please remove this review and apply to whoever this was booked through, thank you! Elizabeth J

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

A Holiday Lettings verified reviewer

Great villa, stunning location!
Aug 2021

The villa is spotless and fully equipped. You could easily spend the entire day by the pool and enjoy the spectacular views of the bay. The area is quiet and tranquil and you can enjoy nature walks in… Plus 

16 Aug 2021

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

A Holiday Lettings verified reviewer

Loved it!
Aug 2020

The house was wonderful. Fully equipped with everything we wanted for our holidays. Loved it. The pool was wonderful and the view stunning. Really good location near a lot of restaurants and a quiet n… Plus 

8 Aug 2020

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thank you so much for this great review. Really helpful to know, as we have been unable to visit ourselves since covid, so relying entirely on our agent. It also helps us to feel more confident when offering to other guests for their holidays. We have another near identical villa 50m away if other guests would like to compare. Holidaylettings property id = 52067. This one is 137979. Thank you again, and so pleased your stay was enjoyed. Always welcome another time!

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Judge866
Cumbria, United Kingdom

It could be great
Oct 2019

I have left it over a week since emailing the “Luxury Latchi Villa” people but had no response. We arrived at night so found the villa in the darkness, the outside lights were on so easy t… Plus 

10 Oct 2019

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thank you for taking the time to write a review and pleased to hear you 'loved' the Latchi area and enjoyed a 'fab' holiday! We were naturally disappointed to hear of your dissatisfaction with the service provided by 'Luxury Latchi Villas' and the 2* review. If you read the reviews for Esprit Ocean View 50m away (property ID 52067) and earlier Santorini reviews, your experience is thankfully not typical. On the contrary Luxury Latchi Villas normally offer an excellent service. Nevertheless, we must apologise for the inconveniences suffered, as we strive to please all guests whatever their expectations. Guests often arrive in the dark and this is the first time we have been notified of any problem finding the villa or activating the main electrics. (Lights are always left on when arriving in the dark). You are actually incorrect in your recollection of the emailed instructions, which quite clearly states to place the key fob in the illuminated red slot just to the right of the main entrance door after gaining access. When tired it is of course easy to become confused. We have updated directions and access arrangements, but there was very little to change, which does make me wonder. We were also there ourselves only 3 weeks earlier, and there was very little that we felt was a real problem, and nothing spoilt our enjoyment. Whatever our experience, it is the experience of our guests that matters. We were pleased to hear the welcome meeting was full of useful information. The meeting time is 10am - 11am depending on other new arrivals needing welcome meetings. The actual time is on the welcome letter that can be found on arrival. Villa Santorini is next to another villa which is fully operational and is also opposite 2 attractively landscaped villas lower down. One nearby villa has been unoccupied for 12 years, but this has virtually zero impact on the enjoyment of Santorini villa. Santorini is quite well shielded, and with more established hedging/screening etc of late. Most of the villas at Esprit are rented out during the Summer, with a few fully occupied throughout the year too. It is most certainly not run down, and only a few scattered villas are unoccupied, and indeed most of the villas are quite attractive as pictures on the website show. It is true that there are mosquitoes, and this is the case for the whole of Cyprus, including hotels when eating outside in the evening. There are more mosquitoes after any period of rain, notably Spring and Autumn, and this affects many parts of the Mediterranean. I can say for sure there is no additional issue at Esprit. Places in North Cyprus and nearer to Paphos are similarly affected. We do however employ a pest control company for a range of ‘bugs’ - both inside and outside, on a contract basis. BBQ is new for 2020, although typically after 2-3 uses, they become charred and rust easily, especially with the sea air, and dew. The hob worked fine for ourselves 3 weeks earlier, and we had no problem with the pans. Nevertheless, we are renewing several of our inventory items as we do every year, with particular focus on the pans. We note the adverse comments in regards to local tavernas. This is not actually typical of other guest's experiences. However, there is a general theme of dissatisfaction with all services in this review. The nearest taverna is shut on Monday's and is also when out of season. We had no issue with either access or the approach roads 3 weeks earlier, but the approach roads are always dark at night being out of town and in the country. We always recommend a rental car whilst staying at the villa. Over the Winter, wash basins have been replaced that had become damaged and then leaked, as has a vanity unit - as well as numerous other items. Grouting in particular has been renewed. A deep clean throughout has been carried out, and with new bins. Dishwasher and washing machine all working fine; air con units serviced. Outside rattan furniture being replaced this Spring following weather damage. TV reception was an area wide issue later last year, but now resolved. Lots of other maintenance has also been carried out so as to hopefully ensure every satisfaction from all future guests whatever their expectations. The feedback provided has assisted us with this year's annual maintenance, thank you. The difficulties however were not typical of other guest's experience over the 10 years of renting out from new. As can be seen, most reviews are 5* so to a certain extent quite unlucky, and so must apologise for your experiences that fell short of our normal high standard.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-5 sur 19

FAQs

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Si vous avez déjà réservé, rendez-vous sur Gérer mes réservations pour envoyer un message au propriétaire.

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Envoyez un email à Elizabeth (le propriétaire) à l'aide du formulaire de contact situé sur cette page. S'il y a un numéro de téléphone sur l'annonce, vous pouvez également contacter le propriétaire directement.

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Quelle est la différence entre "Réserver" et "Contacter le propriétaire" ?

Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire en ligne et envoyer une demande de réservation à //aide.holidaylettings.fr/faq/view/What-is-a-booking-request-guests. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas votre compte sera débité du montant prévu.

Vous pouvez prendre contact avec Elizabeth (le propriétaire) grâce au formulaire Contacter le propriétaire sur cette page, pour obtenir un devis ou poser vos questions.

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Pourquoi ne puis-je pas téléphoner à Elizabeth (le propriétaire) avant d'avoir réservé ?

Vous pourrez échanger vos coordonnées avec le propriétaire/gérant de la location après la confirmation et de la réservation et le paiement complet du séjour. En payant et en communiquant uniquement sur notre plateforme, vous nous permettez de garantir que votre réservation est couverte par notre Politique de protection des paiements.

Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

Comment fonctionne la caution ?

Dans la plupart des cas, vous ne payez pas de caution à l’avance. Au lieu de cela, nous sauvegardons vos détails de paiement en toute sécurité et vous êtes uniquement facturés en cas de dommages à la propriété.

Occasionnellement, il se peut que le dépôt de garantie soit inclus dans le coût de la réservation et que vous aurez à le payer directement. Dans ce cas, le propriétaire dispose de 10 jours pour nous signaler les dégradations, dans le cas contraire nous vous reversons votre dépôt de garantie. Si sa réclamation aboutie, nous déduirons les coûts et vous rembourserons la somme restante.

Comment consulter et gérer mes réservations ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour consulter vos réservations, payer les soldes dûs ou, le cas échéant, annuler un séjour.

Comment payer le solde de mon séjour ?

Vous pouvez régler le solde restant de votre séjour à tout moment. Rendez-vous sur la page Gérer mes réservations de vacances et cliquez sur Payer maintenant.

Nous l'utiliserons pour prélever automatiquement le solde restant sur la même méthode de paiement, 10 jours avant la date d'échéance. Rendez-vous sur Gérer mes réservations de vacances pour connaître la date de prélèvement.

Comment retirer ma demande de réservation ?

Vous devrez contacter Elizabeth (le propriétaire). Envoyez un message sous la rubrique Gérer vos réservations ou par le biais du formulaire de contact sur l'annonce.

Comment annuler ma réservation ?

Rendez-vous sur Gérer vos réservations pour annuler un séjour. Vous pourrez également consulter les conditions d'annulation pour connaitre le montant de votre remboursement.

Comment modifier ma réservation ?

Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Elizabeth (le propriétaire).

Si Elizabeth (le propriétaire) est d'accord, il vous enverra un nouveau devis correspondant aux modifications. Vous pouvez le consulter et l'accepter ou le refuser depuis la page Gérer mes réservations de vacances. Vous aurez 48 heures pour agir avant que le devis arrive à expiration.

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