Location de Maison à Mineral, Virginie, avec Jardin privé et Climatisation

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Un mot du propriétaire

  • Maison
  • 6 chambres
  • Couchages 20
  • Durée de séjour minimum variable
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Enfants acceptés
  • Voiture conseillée
  • Climatisation
  • Animaux interdits
  • Jardin privé

Un mot du propriétaire

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Équipements

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Grands lit Lit simple
  • Chambre 2: 2 Lits 180
  • Chambre 3: 2 Lits doubles
  • Chambre 4: Grands lit
  • Chambre 5: 2 Lits doubles
  • Chambre 6: Grands lit
  • 4 Salle de bain, 1 Toilettes uniquement

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits

Accès

  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Jardin privé
  • Barbecue
  • Patio
  • Front de mer
  • Bateau disponible
  • Vélos disponibles
  • Pont
  • Accès Internet
  • Chauffage central
  • Cheminée
  • Ping-pong
  • Billard
  • Salle de jeux
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Télévision
  • Télévision satellite
  • Lecteur DVD
  • Ventilateurs de plafond
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies
  • Entretien inclus

Voir tous les équipements Voir moins d'équipements

Relations avec les locataires

Nous ne rencontrons généralement pas nos clients en personne pour l'enregistrement ou départ. Nous utilisons l'entrée électronique de code passe.
Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Aucun remboursement

Aucun remboursement si vous annulez votre réservation, aucun des versements déjà effectués ne sera remboursé.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Aucun remboursementAucun remboursement si vous annulez votre réservation, aucun des versements déjà effectués ne sera remboursé.
24 heures après la réservation
Date d'arrivée
* Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Ce qu'il faut savoir

Arrivée: 16:00 Départ: 10:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.

Paiement

Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).
Caution: (€933,01) $1 000,00

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

Règles de la maison

Age 28 or older to rent. No college groups or other type of group activities that would disrupt neighbors. Pets are strictly prohibited. Check In 4:00 PM and Check Out 10 AM. Early Check In or Late Check Out is almost never permitted....and would only be possible with written approval of owner.....otherwise no exceptions made!

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À propos du propriétaire

Mark A.
Dernière mise à jour du calendrier :
21 Avr. 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
7

Situé à:
États-Unis
Langues parlées: Anglais
Cet hébergement appartient à une personne privée (consommateur) et non une société. Les réservations ne sont peut-être pas soumises aux lois européennes ou britanniques relatives à la protection des consommateurs. Toutefois, les sociétés Tripadvisor Rentals vous fourniront les mêmes services que pour tout autre séjour.

Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4
Très bien
4 avis
Excellent
3
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
1
mshaydanek
Pittsford, New York

Amazing week on the lake!
Aug 2020

Our family of 6 adults and 5 children stayed here the week of Aug 16th. This was a fantastic home that has been well maintained and spotless clean with everything you can imagine there needed to guar… Plus 

22 Aug 2020

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Cunruh
Reading, Pennsylvania

Paradise on the lake
Jun 2019

Libby’s Landing was beyond our expectations. The house was beautiful with more than enough room for our family and dogs. The yard was flat and perfect for our family Kan Jam and corn hole tourna… Plus 

8 Jul 2019

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

smith67890

Not Worth It
Jul 2018

First off- let me start by saying we are long time renters. We have been going to Lake Anna for 15+ years. We stayed at Libby’s Landing for five years. It is clear that the owners do not do work… Plus 

25 May 2019

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
I’m sorry you had an unpleasant time at our home. We have never received a negative review from any guest before you and will make sure we address every item you listed as a problem so nobody else has a reason to leave a review like you have given us but first I must ask why you would return to home for 5 years as returning guests if our home was neglected and as bad as you have suggested. The only thing you ever contacted me about was the uncomfortable bunkbed mattresses which we immediately replaced on all 6 bunk beds after your departed following your first of five stays at our home. When you returned the next year I reached out to you to make sure you were happy with the bunk bed mattresses and you said “Definitely” and “Thank You”. You rented for 2 more Summers to make it 4 years in a row and never provided us any constructive criticism during or after any of those last 3 stays at our home. When I had not heard from you about booking the July 4th week for a fifth year in a row I called you to let have right of refusal to book it before accepting another families request for the July 4th week of 2017 and your husband thanked me for the call but said your extended family had decided to rent a place at the beach for that Summer....but he never offered any of the feedback you provided in your review of those first 4 years. We were happy to hear from your family when you decided to return again for a fifth time, last year, to our home for your Summer 2018 vacation. Because we are very active in the week to week management of our property....we visit the house every Sunday between each of our back to back summer reservations to make sure everything is in as perfect condition as possible for our next guests. What we discovered on the Sunday you arrived was that the dining rock Door going to the deck and grill was broken and needed repair so we left a note on the door stating it was out of order and we would be sending repairman to fix the door as soon as parts arrived for the Andersen Door locking system. Because the parts had not yet arrived during your week there was no need to have repairman interrupt your week of vacation since he could not fix the door without the new parts. The door was repaired the week following your departure. When we arrived on the Sunday after you departed, to check everything out like we do every week, we found the oven door not only had shattered glass but was also sprung and would not close. This could only have happened from someone sitting or standing on the oven door. We had to immediately try and find a store somewhere that stocks and sells new ovens so we could replace it before the next family arrived at 4 pm so their vacation would not be ruined. Thank God for SEARS! Problem solved and next family checked in with no complaints. To that point, we had not heard a word from you that week about the oven door shattering or being broken while you were there. I would think you would have notified us immediately of such a big problem. When I contacted your husband to find out what had happened to break the oven....he said he knew. I think g about a broken oven. I told him the oven must have been broken accidentally by someone in your large group who may not have said anything to him. Maybe one of the kids did it and was afraid to alert any of the adults. He said he would ask everyone about it and then said he was sorry if it happened without his knowledge. I told him I was sorry but I would have to pass along the Patti replace the oven to your family since the oven was in perfect condition And less than a year old when you folks checked in the previous Sunday. He was nothing happy but never said anything else about it. As for the ladder at the dock, we never heard anything about it from you but as soon as we discovered the problem, we ordered a knee ladder and installed it on one of the Sunday’s we were there last Summer. I can only assume it that was after your week because we replaced within a week of someone else bringing it to our attention.....I just can’t remember the date. As for our home being a fire hazard....you know that is not true. There are 2 other doors in the house and at least 5 otherwise large windows on the first floor that anyone could get out of easily if there were a fire. Plus we have 2 fire extinguishers on the first floor and 2 more on the second floor. We are sorry the 3rd door was broken But we can only fix something as fast as we can get the parts. We could not possibly be more involved in the day to day management and upkeep of our home unless we were living at the house with our guests each week. We constantly update furniture, furnishings, linens, towels and repairs when needed. As for the WiFi.....you are correct that during your first 4 years of staying at our home from 2013 to 2016 the internet service was less than we would like to be able to provide but in the Lake Anna area, Satellite Internet was all that was available until we finally had a better option come to the area in Fall of 2016. We got rid of the Satellite internet immediately and now are able to offer totally free unlimited WiFi. You failed to mention this point in your review after returning to our home again in last Summer. We truly Make every possible effort to offer a premium property that our guests want to return to year after year. We feel like we are doing a pretty good job because we do have a lot of returning guests every year just like you did for 5 out of 6 years. I doubt you would have come back once much less 4 times after your first visit if our home was anything like what you described in your review. I can only assume you were offended that we charged you for the broken oven last Summer and for that, I am genuinely Sorry. But we must pass along the charges for damages that are beyond normal “wear and tear”. I wish you well as you move forward with vacations elsewhere in the future. God Bless You! The Ainsworth’s

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

sallyjO336YK
Martinsburg, West Virginia

Fabulous place!
Sep 2018

This is our second Labor Day girls weekend: awesome! This house is immaculately clean, lots of room, a nice beach/ boathouse/ swimming area, large decks. A perfect spot for a large family gathering… Plus 

1 Sep 2018

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
It is always great to receive a fantastic and positive review but is is especially wonderful when our returning guests let people know that it wasn’t a fluke the first time around because it is even better the second time around. We love pleasing our guests and hope you folks book again for 2019.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-4 sur 4

FAQs

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Si vous avez déjà réservé, rendez-vous sur Gérer mes réservations pour envoyer un message au propriétaire.

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Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire en ligne et envoyer une demande de réservation à //aide.holidaylettings.fr/faq/view/What-is-a-booking-request-guests. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas votre compte sera débité du montant prévu.

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Vous pourrez échanger vos coordonnées avec le propriétaire/gérant de la location après la confirmation et de la réservation et le paiement complet du séjour. En payant et en communiquant uniquement sur notre plateforme, vous nous permettez de garantir que votre réservation est couverte par notre Politique de protection des paiements.

Si vous avez la moindre question avant de réserver, vous pouvez envoyer un message au propriétaire/gérant à l'aide du formulaire de contact de l'annonce. Une fois que vous avez réservé, vous pourrez parler de la location et organiser votre voyage en vous connectant à la page Gérer mes réservations de vacances.

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Occasionnellement, il se peut que le dépôt de garantie soit inclus dans le coût de la réservation et que vous aurez à le payer directement. Dans ce cas, le propriétaire dispose de 10 jours pour nous signaler les dégradations, dans le cas contraire nous vous reversons votre dépôt de garantie. Si sa réclamation aboutie, nous déduirons les coûts et vous rembourserons la somme restante.

Comment consulter et gérer mes réservations ?

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Comment payer le solde de mon séjour ?

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Comment annuler ma réservation ?

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