Location de Maison à Mt Martha, Mornington Peninsula, avec Piscine extérieure privée (chauffée) et Balcon ou terrasse

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Un mot du propriétaire

  • Maison
  • 5 chambres
  • Couchages 10
  • 2 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Relaxation sur la plage ou au bord d'un lac
  • Plage la plus proche : 0 km
  • Piscine
  • Enfants acceptés
  • Voiture conseillée
  • Climatisation
  • Animaux interdits
  • Jardin privé

Un mot du propriétaire

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Traduit par Google® Translator

Équipements

Chambre et salle de bain

  • 3 Grands lits
  • 4 Lits simples
  • 3 Salle de bain

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Piscine extérieure privée (chauffée)
  • Jardin privé
  • Portique pour enfants
  • Barbecue
  • Patio
  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Pont
  • Accès Internet
  • Chauffage central
  • Cheminée
  • Salle de jeux
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-vaisselle
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Télévision
  • Lecteur DVD
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies
  • Entretien inclus

Voir tous les équipements Voir moins d'équipements

Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
* Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Ce qu'il faut savoir

Arrivée: 01:00 Départ: 10:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.

Paiement

Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).
Caution: (€736,05) $1 200,00

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

Règles de la maison

Guests should not be having parties or any other celebrations, particularly celebrations where more than 10 people will be in the house. There should not be more than 10 guests to sleep also, under any circumstances.

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À propos du propriétaire

Zelman L.
Dernière mise à jour du calendrier :
13 Mars 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
8

Situé à:
Australie
Langues parlées: Anglais
Cet hébergement appartient à une personne privée (consommateur) et non une société. Les réservations ne sont peut-être pas soumises aux lois européennes ou britanniques relatives à la protection des consommateurs. Toutefois, les sociétés Tripadvisor Rentals vous fourniront les mêmes services que pour tout autre séjour.

Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4.5
Très bien
5 avis
Excellent
4
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
1
Horrible
0
Nicola B
Wangaratta

Great stay.
Jan 2020

A generously proportioned and well equipped house, with views of the Bay, a pool in the backyard, and within a walk to the beach...does it get much better? We enjoyed a lovely, relaxing stay and would… Plus 

28 Jan 2020

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Voyager264972
Drouin, Australia

Very dated and in need of a massive clean up.
Jan 2019

We were sent a list of do,s and don't, and we thought lovely this owner takes pride in his property, but soon as we drove up there was rubbish out the front, leaves and cob webs outside, hadn�… Plus 

25 Jan 2019

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Dear Helen, We are very sorry that you feel this way about our beloved holiday house. Let me address each of your issues, as we think you are being very harsh, and have quite impossible expectations. Yes, there may have been some rubbish out the front, the rubbish may have blown out of the bins waiting to be collected. This was because the bins had not been collected between 1.00 PM Wednesday (check in time and when the cleaning service placed them out), and when you arrived, I believe after 2.00 PM. Unfortunately, there were strong winds that Wednesday. Please note, the bins were emptied the next day, Thursday am, when bins are always collected. The house is indeed a house with rubbish collection, and not a hotel where staff are on hand to intervene with these problems. One of the "guest requests" was that the guests were responsible to place bins in and out, if required. It is implied, that this is similar to a person's own house where they place bins in and out. After all, this is a trip-adviser rental and not the Hilton hotel. We do not keep a house keeper on hand to observe for this. There are some marks on the walls, and every winter we paint the house, as guests invariably mark the stairwell and other parts of the house with their luggage as they walk up the stairs and move around. Unfortunately, we do not have the time and funds to repaint after every rental in Summer. The carpets and lounges have some stains from guests, and although we do professionally steam clean regularly, these stains can be present, between visits. We carefully log them in and do not charge our guests for the stains if they do not make them. A specific complaint that we received was that there were lots of leaves and dust in the garage. We apologize for leaves in the garage, but the high winds in the area, blow leaves in daily whenever the garage door is opened (and sometimes even when the door is shut). Again, we do not have a housekeeper on hand to fix this daily. Indeed, we do not vacuum and dust the garage. It is occasionally swept. There are some cobwebs on some portions of the trees and shrubs around the property, however, we have never "dusted" or "vacuumed" the trees and shrubs, and never had this asked of us! Face washers are not ever supplied, nor does the trip-adviser advertising ever say that they are. Further, your comments suggest that the towels that we provide, were not provided. They were provided. For the record, clean linen was provided, and the bed configuration was as asked for, as per our advertising. The BBQ is cleaned regularly, and the "rat poo" suggestion is simply not true! The "bird poo" comment is equally inflammatory and untrue! The five star comment is not something we have bestowed upon ourselves, as a Hotel might, it is based on many delighted renters, that, when they rate us, have given us 5 stars! Helen, please do not confuse our trip-adviser house rental with a Hotel. They are completely different types of accommodation.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Kenneth Ernest H

Lovely house with spacious rooms and wonderful sea views in a nice quiet location.
Nov 2018

The Mt Martha beach house was in a lovely quiet location with wonderful views which you never tired of looking at. The house contained everything you needed for a group of ten people to enjoy and rela… Plus 

4 Dec 2018

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Dear Kenneth, thank you for your kind words and 5 start review!

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

MARGARET A

Fantastic
Mar 2018

Quiet seaside location (apart from neighbour's dog), very roomy & comfortable. The pool was amazing & enjoyed by all. Easy access to village shops & eating places. All the family had… Plus 

21 Mar 2018

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Hi Margaret, Trip Advisor is based in the UK, and I suspect this is their commission. We have noticed a missing pillow, any idea if it might have been moved or taken by mistake? Also, you did leave the heating blaring and our post-clean service did not get there for four days after your checkout, and this did create quite an extra gas charge. Thanks for the positive review.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

G8497IMdonnam

Perfect family holiday house
Jan 2017

Our family absolutely loved this beautiful home Great.Location to beach, shops and restaurants with amazing views. House was clean and had everything to make your holiday perfect.. Kitchen excellent… Plus 

10 Jan 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thank you Donna for your great review! It was a pleasure to host you, and thanks for looking after the house

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-5 sur 5

FAQs

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