Location de Appartement à Sliema, Île de Malte, avec Balcon ou terrasse et Climatisation

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Un mot du propriétaire

  • Appartement
  • 2 chambres
  • Couchages 8
  • 3 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Plage la plus proche : 0 km
  • Enfants acceptés
  • Voiture non indispensable
  • Climatisation
  • Animaux interdits

Un mot du propriétaire

Informations complémentaires

Plus de détails sur l'intérieur

Plus de détails sur l'extérieur

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Traduit par Google® Translator

Équipements

Chambre et salle de bain

  • Chambre 1: Lit double
  • Chambre 2: 2 Lits simples
  • Lits dans d'autres pièces: 2 Canapés-lits
  • 2 Salle de bain, 1 Salle de bains attenante

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits
  • Chaise haute

Accès

  • Accès par ascenseur
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Climatisation
  • Jacuzzi ou spa
  • Balcon ou terrasse
  • Vue sur la mer
  • Accès Internet
  • Cheminée
  • Coffre-fort
  • Billard
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Bouilloire
  • Lave-linge
  • Sèche-linge
  • Fer à repasser
  • Chaise haute
  • Télévision
  • Télévision satellite
  • Lecteur DVD
  • Chaîne stéréo
  • Draps fournis
  • Serviettes fournies

Voir tous les équipements Voir moins d'équipements

Relations avec les locataires

Nous préférons une approche directe vis-à-vis de nos invités et tous sont accueillis par nous. A notre arrivée, nous expliquons comment tout fonctionne, et si les informations sont trop lourdes, le livret d’informations fourni dans l’appartement contient pratiquement tous les détails. Nous préférons également échanger des numéros de téléphone et fournir à nos clients des conseils sur ce qu’il faut faire et où visiter.
Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 8 semaines avant le début du séjour.

Remboursement de 25 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 8 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Remboursement de 25 %Remboursement de 25 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
8 semaines avant
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
* Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Ce qu'il faut savoir

Arrivée: 13:00 Départ: 10:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.

Paiement

Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).
Caution: €300,00

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Fumeurs

Interdiction de fumer dans cette propriété

Règles de la maison

Fumer n'est autorisé que sur le balcon. Pas de consommation de drogues dans l'appartement. L'utilisation du balcon est autorisée jusqu'à 23h. Les déchets doivent être choisis et enlevés tous les jours. La musique ne peut pas être jouée entre 23h00 et 09h00. L'appartement serait loué pour vous. vous seul et vous n'êtes pas autorisé à laisser d'autres personnes dormir dans l'appartement pendant votre séjour. Ne déplacez pas les meubles d'une pièce à l'autre, notamment les canapés et les lits. Veuillez vous assurer que l'appartement est laissé dans un état correct et décent à votre départ.

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À propos du propriétaire

Josanne/paul C.
Temps de réponse moyen:
3 heures 49 minutes

Dernière mise à jour du calendrier :
16 Avr. 2024

Annonce listée depuis combien d'année(s):
15

Langues parlées: Anglais, Italien
Cet hébergement appartient à une personne privée (consommateur) et non une société. Les réservations ne sont peut-être pas soumises aux lois européennes ou britanniques relatives à la protection des consommateurs. Toutefois, les sociétés Tripadvisor Rentals vous fourniront les mêmes services que pour tout autre séjour.

Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4
Très bien
20 avis
Excellent
11
Très bien
5
Moyen
1
Médiocre
3
Horrible
0
Salvatore L

Appartamento sliema
Jan 2018

Buona accoglienza..il posto è ottimo nel cuore di sliema.molti negozi e pub ... bus vicino e una vista mare ecc...

9 Jan 2018

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

DouglasManxman
douglas

As said before,"Brilliant location,Not a luxury apartment"
Nov 2017

I agree completely with the previous reviewer but personally found it worse than she said. The good point,as said, is the apartment's position with proximity to the ferries and bus services.In my… Plus 

13 Dec 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
We are sorry to read such a bad review for an apartment which is definitely a lot better than described by this guest, and perhaps even more hurtful is the fact that I attend to this guest's daily phone calls, sms messages, voicemails, etc. with total respect and prompt attention. Neither I nor Gold may be perfect but the review is a total distortion of the truth and that disappoints me. For any reader to go through this review would make him/her think that we totally neglected the guest's questions or concerns and that the apartment itself was falling apart. For the sake of this guest's memory, he would do well to read that the previous guests, to which he makes reference to in his opening remarks, which clearly indicated that the apartment was clean, without noise at night, having comfortable beds, and that they would come and stay again, so I would caution this guest to see on which bandwagon he wishes to jump on. The guest, a retired man, travelled on his own, and knowing that he would be more demanding, always found a good ear to listen to his daily summons, some of which were ridiculous in nature but he was always treated with dignity and respect. The oven that the guest mentions is only 7 years old and is not rusty and so I beg to differ on this issue and on other comments made by him as well. The apartment is used week in week out, and our guests often make use of this appliance with no one ever having mentioned this fact before. I appreciate all comments but they have to be fair and truthful, and you sir, have not. The guest stayed with us for almost a month but it seems that for this guest no accidents should happen, to put it lightly. The fuse to the main bathroom geyser failed one day and this is something that only an electrician can replace, and one was called upon to quickly rectify the problem. Having an excellent service does not necessarily mean that nothing should go wrong, because, in the real world, things do break down, but instead that one acts on these promptly and efficiently which, until the receipt of your review, you seemed to appreciate. Please allow me to remind the guest on the many times he called to thank me for the extra work I arranged on his behalf, but these he decided to ignore and instead base his review on exaggerations and half-truths. The guest was provided with free transport on arrival and a very generous complimentary food pack, something he purposely left out from his review. He was also provided with a welcome tour of the apartment and how this works, where it was also indicated that a spare gas bottle was available for him in the balcony (since guest was staying with us for a month). The information folder contains important telephone numbers, places of interest, tours and excursions, car hire information, a detailed description of how everything in the apartment works, and also a local council listing on when rubbish is collected. The guest also takes umbrage at the fact that the rubbish is collected at a different time than that listed in the information book, as if I can advise the guests to take it out at a different time and risk getting cautioned or fined. In truthfulness, I do not really believe that garbage is collected at 05:30 am because the whole street would be up in arms, and yet, you sir, decided to fabricate another one of your stories to try to justify your review. I am surprised that it is only now that the guest is mentioning the functioning of the jacuzzi, because this works just fine. All our other guests, before and after this guest's stay, use this and no one has ever complained that it did not work properly. Had the guest made reference to the information book (the one he said was outdated) he would have realized that the jacuzzi has its own heater and once this is set in operation, the water is heated automatically in case it gets cold. The apartment is equipped with a modern TV with the best TV package on the island; had the reception been poor, all he would have needed was to inform us and a telephone call to the service provider would have solved the problem - this was certainly not caused by builders or the moving of the dish antenna as we are supplied by cable and not dish (another wrong fact by this guest). There had been some painting and plastering work on the other (hidden) side of the block, but this in no way impinged on the view from the apartment's balcony. Although the workers did use the lift or stairs to remove some of the rubble, the stairs and entrance ways were kept clear and tidy but the guest has decided to continually look for the needle in the haystack rather than being fair in his comments. Of course, this guest 'kept' me informed about EVERYTHING that was going on, not only in the apartment, or the block, but also in the street, the neighbours, etc. Please allow me to just mention two items which currently come to mind, although there were so much more. You had once called me to tell me that the neighbours did not have electricity, well knowing that this was not something I could fix, and on another occasion you insisted on being supplied with a clothes rack for your wet clothes, and although I had informed you that there was already one there, you insisted there was not, and then only to find out, after having supplied you with a new one, that you did have one which you said you thought was a deckchair. I ask the guest why he did not request to be relocated or even get his money back had the apartment been so bad as described by him? The comfort of our guests is of utmost importance, and regrettably, over the years, one does lose a guest here and there because of certain preferences - we certainly make no imposition on anyone to stay with us if they feel uncomfortable. Your daily calls to me were not of a worried man, but of a person who seemed to have deliberately and meticulously calculated these to eventually cause harm to people who were good to you, because you know that I was always there for you, no matter whatever subject you wanted to speak about. I feel sorry for the guest for having stayed in an apartment which he didn't like and for a service which he never bothered to acknowledge, but at the same time suffered and stayed on. A holiday is there to enjoy, and if this guest did not enjoy staying here, he would have done well to take his own advice and look elsewhere. At this time of the year, people are writing Xmas cards or sending email greetings and not writing reviews without a simple acknowledgement of the time I gave him. Two words come to mind at this moment in time, and I restrain myself from being untoward, but spiteful and humbug befit such a sad reviewer.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Georgia62uk
uk

Brilliant location, not a luxury apartment
Sep 2017

Firstly I have read previous reviews for this apartment, from Ireland and England and unless the contributors have seriously bad grammar, I would hesitate to believe they were actually native English … Plus 

24 Sep 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
It is with regret to have read a review which highlights our shortcomings, but sometimes the best laid plans can also go astray, but please allow me to answer the review in the order it was made. We had offered free transport to these guests and although we had provided directions on where to meet, our small minibus decided to break down and so our son was quick to run the errand to collect the guests from the airport rather than leave them waiting on no one. We do not have a fixed parking space and so I see nothing wrong in not being at the designated place but just a few parking spaces away. Unfortunately our kind gesture to collect the guests from the airport backfired and so we have now decided NOT to offer this service any longer but to assign the same to more specialized transport at a charge. We do take all comments from our guests seriously as it is our priority to ensure that these are comfortable and content with the service and the apartment provided. As indicated by the guests, a broken plastic chair (unbeknown to us) was quickly replace with a new one. We were sorry to hear from the guests on their day of departure that they had some issues with the apartment, and so decided not to charge them for the extra electricity used. As the guests indicated, these were supplied with 14 kwph units per day and no one ever exceeds this amount unless you run the air conditioners without much care or regard. We wish to assure these guests, and other future guests, that most other apartments charge for every single electricity unit used. The apartment is well described in the various websites and so it should have come as no surprise to our guests to find the jacuzzi in the specifically designed alcove next to the lounge area. We have taken account of the guests comments and the apartment has been upgraded. As Gold is a very popular place, maintenance is carried out occasionally to ensure that standards are maintained, but sometimes having back-to-back guests can limit our ability to attend to certain issues which require a specialist's attention and not ours. We wish to thank the guests for having stayed with us and also, despite their adverse comments on some issues, to state that the apartment was clean, having comfortable beds, quiet at night, also adding that they would stay here again, and for providing their experience with a 4-star rating.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

HappyReaper
Ireland

All you need.
Apr 2017

The location of 'Gold Apt' is excellent. It's in the middle of everything you need. Nearby there are fast food 'take aways" and hight class restaurants. The supermarket is min… Plus 

13 Apr 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

John N
Aylesford, United Kingdom

Excellent Apartment and Location
Dec 2015

Once again we spent our Christmas and New Year in Malta nd this time in the Gold Apartment. As in previous years the owners, Paul and Josanne, made sure we had a great stay as we have stayed previous… Plus 

8 Apr 2016

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Avis 1-5 sur 20

FAQs

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Comment payer le solde de mon séjour ?

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