Location de Maison à St James, Montego Bay, Montego Bay, avec Jardin privé et Connexion Wi-Fi

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Un mot du propriétaire

  • Maison
  • 2 chambres
  • Couchages 4
  • 2 nuits séjour minimum
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Informations essentielles

  • Remboursement à 100 % dans les 24 heures après la réservation. Voir le règlement intérieur
  • Plage la plus proche : 1 km
  • Enfants acceptés
  • Voiture conseillée
  • Animaux interdits
  • Jardin privé

Un mot du propriétaire

Description du lieu par le propriétaire

Plus Moins

Fournie par Microsoft® Translator

Équipements

Chambre et salle de bain

  • 1 Grands lits
  • 1 Lit double
  • 1 Salle de bain familiale

Familles

  • Convient aux enfants de tout âge
  • Animaux interdits

Accès

  • Parking
  • Parking sécurisé
  • Ne convient pas aux personnes en fauteuil roulant

Équipements

  • Connexion Wi-Fi
  • Jardin privé
  • Accès Internet
  • Cuisinière
  • Réfrigérateur
  • Congélateur
  • Micro-ondes
  • Grille-pain
  • Lave-linge
  • Télévision
  • Chaîne stéréo
  • Draps fournis

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Carte

Zone

Carte

Disponibilité

Conditions d'annulation

Remboursement intégral

Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.

Remboursement partiel

Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 8 semaines avant le début du séjour.

Remboursement de 25 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.

Aucun remboursement

Aucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.

Remboursement à 100 %Remboursement à 100 % du prix dans les 24 heures après la réservation. À condition que le séjour ait lieu au moins 60 jours plus tard.
Réservation confirmée
Remboursement de 50 %Remboursement de 50 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 8 semaines avant le début du séjour.
24 heures après la réservation
Remboursement de 25 %Remboursement de 25 % du montant payé (déduction faite des frais de réservation) en cas d'annulation au moins 4 semaines avant le début du séjour.
8 semaines avant
Aucun remboursementAucun remboursement à moins de 4 semaines de l'arrivée.
4 semaines avant
Date d'arrivée
* Ces frais nous permettent de gérer notre plateforme sécurisée et d'assurer une assistance 24 h/24 et 7 j/7

Ce qu'il faut savoir

Arrivée: 15:00 Départ: 13:00
Si vous avez des questions sur les horaires d'arrivée ou de départ, merci de contacter le propriétaire/gérant.

Paiement

Cette location doit être payée sur le site de Holiday Lettings à l'aide d'une carte bancaire ou avec un compte PayPal (jamais par virement bancaire).
Caution: (€116,81) £100,00

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Fumeurs

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À propos du propriétaire

Claudia Y.
Dernière mise à jour du calendrier :
09 Oct. 2019

Annonce listée depuis combien d'année(s):
9

Situé à:
Royaume-Uni
Langues parlées: Anglais, Français, Espagnol, Portugais, Allemand, Italien, Tchèque, Néerlandais, Finnois, Hongrois, Norvégien, Russe, Suédois
Cet hébergement appartient à une personne privée (consommateur) et non une société. Les réservations ne sont peut-être pas soumises aux lois européennes ou britanniques relatives à la protection des consommateurs. Toutefois, les sociétés Tripadvisor Rentals vous fourniront les mêmes services que pour tout autre séjour.

Ces informations sont fournies par le propriétaire de la société.

Nom de la société

Adresse de la société

Téléphone de la société

E-mail de la société

Autres informations applicables

Avis

4
Très bien
6 avis
Excellent
3
Très bien
2
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
1
A Holiday Lettings verified reviewer

Relaxing and Comfortable
Dec 2016

The house is exactly the way the pictures display. The host Steve was absolutely awesome,whatever you want or wherever you need to go Steve did those things. He called every day to make sure me and my… Plus 

1 Jan 2017

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Suji P

we were actually cheated
Jan 2016

We were 3, my husband, mother and myself. We stayed there for 11 days. It was terrible from the first day itself. The property is not exactly as shown in the map. It is like 3-4 kms away from Hilton, … Plus 

5 Feb 2016

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
I am very surprised at all your complaints, I have had numerous guests that stayed at the property and good reviews, I do not understand. Why did you not report before, you had my email and could have reported all these concerns beforehand but you choose to wait until you left the property and demanding a refunds You have been one of the worse traveller that have been to our property. The reviews from our previous travellers is a big difference. From the very start . I was advised that you caused a lot of mischief and complaining both from Steve, the drivers who were not happy at all. A housekeeper was appointed to clean the property and you have listed all these complaints why did you not mention this to the housekeeper and the host of the property,? The first week of your stay our housekeeper is contracted to clean the house. Weeks after that you have to pay for that service and is chargeable and is compulsory. I am dismissing all your comments on here as it is your responsibilty to pay for that service. I would like to point out that an housekeeper who would come in and clean, this is chargeable and is compulsory after the second week. These are all extras that you would the customer would need to pay. Am I not correct that a Housekeeper came the first week whilst you were there, this service was paid for by Steve? Why did you not mention in this, yet you waited until you left the property with all the complaints. The washing machine as stated is a brand new machine which was imported from the UK and it does work. I was there previously two weeks prior,guests after that had no problem. As for the tours, I would like to confirm that Steve is not a tour guide, he is there to provide transport and it is your responsibility to arrange tour and pay for the services for a tour guide or services. Steve lives approximately 2 hour drive from the property This lady has been out of order and if she has taken photographs, she has taken it whilst being at the property and have used them and not cleaned the items, such as the fridge or microwave which is her responsibility, the housekeeper was there the first week only The fridge you said had fungi and you could not use certain parts, or could not open? So why did you not show this to the Housekeeper when she came the first week?? This is a double compartment fridge which is in good working order. You mentioned about the mosquitos coming in, You need to get mosquito repellent? Jamaica is a hot country, and you will get mosquitos!!! There are windows which can be shut at night!!1 The settee you talked about was slightly damaged by a family that had previously stayed there child which was some small slits in one of the sofa and I personally brought a throw over cover so it was hidden and this was never raised from no one staying there. You complained about lounge chairs that you mentioned is that is two lounge chairs that is ine property. These are not sun loungers, and it does not say in the description that I have sun loungers. i was advised that you were that one that was constantly complaining this is from Steve and friends and what we found rude was that you mainly spoke in your language. *Indian) Please note it is very rude when speaking to people and I am sure you can speak English. Steve advised me about this and I told him it is very rude and disrespectful and he should tell you that it is not acceptable. Would you like if he spoke to you in Jamaican patois??? We did our best to accomodate you and your family. In my professional opinion we gave you advice about prices, the area, the locals and other things that would have cost you far more if you left you to your own devices, you would more than likely would have to pay more!!! i would also like to point out, that Steve is not a Tour Guide, if you wanted the services of a Tour Guide you would have to pay for that service. Steve is there to accomodate your needs, there is access to a car and a driver. Steve has to travel a long way to the property and the arrangement you had for touring and travelling is agreement between yourselves and has nothing to do with the property, so please do not bring this into it. I am sure you were taken you where you want to visit if you did not want the services of a Tour Guide, I am sure you would have had to search the net yourself? I am from the UK and I do not know every where in Jamaica, Steve is a local and he himself does not know every tourist spot? ns the property. This an arrangement that can be done separately, in some property, it is compulsory for a housekeeper to attend the property and clean after the second week which you have to pay, This is a private house not a HOTEL., this was explained to you and you did not take up the offer. You mentioned about beer bottles everywhere in the house. I would like to know where exactly everywhere in the house accommodates beer bottles. If there are beer bottles, this is kept outside of the house and is collected once a fortnight from bottle collector, we do not throw them awaythis is left in a cupboard outside the property There is some untruth everywhere. Why did you not mention that to Steve the host. He could have easily explained that. I would like to confirm there is towels and sheets in the property, we do not use blankets in Jamaica it is a hot country we have throw over sheets which was purchased in Jamaica and also from the UK. I personally brought them from the UK back in November 2015. II was told that you complained about fans and apparently you thought the property had ceiling fans!! Please read the description it says stand alone fans With regards to the fans, i would like you to alone fans which can be moved aroud the house. I understand that this was mentioned to Steve and you thought that house had ceiling fans. If you read the description of the property it did not say it air conditioned or ceiling fans, it read FANS and the boxed was ticked for that. We were honest to give you our opinions about Jamaica, the locals and the lifestyle what you should pay etc I am sure I gave you good detailed information. You would have paid a great deal more. As regards to you taking pictures of the house and videoing which is my private property is torally out of order and i will argue and get friends to support us. You took pictures and videos and if you had all these concerns, you should have written to me via email or explained. All the time when asked every thing you said was fine. So that shows that you had something up your sleeve. has skype session with Steve who had the lawn cut and the the house was up to immaculate I saw this via skype and shown around prior to your visit. In my opinion this lady has been nothing but a trouble maker and because I refused to refund half of the monies she is unhappy after she has left the property, which I think it is blatant BLACKMAIL. I and Steve are professional as you can see from the previous reviews and take it that the photographs that you provided were taken whilst you were at the property and used the services as when you vacated the property, the cooker was a total mess and was not cleaned. .

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Pauline B
Birmingham, United Kingdom

Ms
Oct 2015

My friend recommended this place to stay as it was value for money and very spacious as she herself had stayed there previously. Upon my arrival I was met at the airport by the proprietor who was ex… Plus 

14 Nov 2015

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Hi P, it was a pleasure having you at our property, we look forward to seeing you in 2016 and glad that you enjoyed your time at our property. Your review is absolutely fantastic!!

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Na'kiya B
London, United Kingdom

Magical - Well Worth It
Apr 2015

This was my first time visiting Jamaica and fortunately, this was one of my friends recommended places to stay. The housekeeper was extremely helpful with my belongings, and was very friendly and app… Plus 

28 May 2015

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thanks very much for this review, we were very happy to have you at our home. We welcolme you back next year.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Shan S
Birmingham, United Kingdom

Enjoy your stay!
Apr 2015

As a last minute booking, the service I received was excellent; I was greeted favourably with breakfast and must say it was absolutely delicious and refreshing, delivered by the owners! A very cool an… Plus 

28 May 2015

Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de TripAdvisor LLC. Tous les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

Réponse du propriétaire:
Thanks for your comments and your enjoyable stay, we do our best to accommodate and assist with any issues. We welcome you back to our property next year!! Thank you also for recommending your friends and glad to know they have also booked our property.

Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de TripAdvisor LLC.

Avis 1-5 sur 6

FAQs

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Si vous avez déjà réservé, rendez-vous sur Gérer mes réservations pour envoyer un message au propriétaire.

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Vous pouvez prendre contact avec Claudia (le propriétaire) grâce au formulaire Contacter le propriétaire sur cette page, pour obtenir un devis ou poser vos questions.

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Utilisez le formulaire Réserver pour verser un paiement provisoire via Paypal ou un compte bancaire. Le propriétaire a 24h pour vous faire savoir s'il accepte votre réservation, auquel cas le paiement sera alors débité.

Si vous avez reçu un devis, il vous suffit de l'accepter et de payer en ligne en suivant les instructions de l'email. Vous pouvez également payer sur la page Gérer vos réservations,

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Comment payer le solde de mon séjour ?

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Pour modifier les dates ou le nombre de personnes de votre réservation, vous pouvez envoyer une demande depuis la page Gérer mes réservations. Pour modifier les dates de votre séjour, cliquez sur Modifier la réservation. Pour modifier le nombre de locataires, envoyez un message au Claudia (le propriétaire).

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